Ravenlord Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hei Har en Takluke jeg vil forsegle for vintern pga det er en lekkasje rundt den en plass, tar inn vann.. Så hva kan jeg forsegle med? Vil jo ha det vekk igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hmm....du kan jo få tak i et slikt magnetisk reklame-skilt og klistre over :D Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Eller så kan du se til å få fikset lekkasjen i takluka så fort som mulig. Alt annet er useriøst! Selv om forslaget til Sharp var ganske artig da :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Bytt pakning...!!! Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Som midlertidig løsning kan du prøve å smøre ett tykt lag med vaselin rundt hele luka. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Dere gjør det så vanskelig..... Gjør godt rent rundt takluka (vask bilen), og bruk en god og bred teip rundt. Jeg kjørte rundt slik med en golf II en hel vinter uten lekasje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hva ville MacGyver gjort..?? :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 get it? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenlord Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Pakke biln inn i sølv? Hehe neida, skulle gjerne ha fiksa lekkasjen men vet ikke hvordan, hvor får jeg tak i pakning? Macgyver teip er jo en løsning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 stak opp dreneringsslangene før du gjør noe annet. Det er 4stk, en i hvert hjørne. Hvis disse er tette, lekker det inn vann... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg