Gå til innhold

Halleluja! De nye skiltene trenger ikke å være så fæle.

Ranger emnet

KinG^KaoZ

Anbefalte innlegg

Ottesen, kunn sett med de store kvadratiske skiltene og det ser rett og slett forferdelig ut. Derimot vanlig, nye skilt kunne jeg muligens tenke meg, men jeg savner allerede de gamle, store. Det er en hel tråd om de nye skiltene et sted (i Opplysningsforumet, tror jeg).

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visstnok delte erfaringer på det området, er et lass brukere her som har fått bot i f.eks Tyskland hvor dem er ganske nøye på det.

Forøvrig var delen med landskjennemerke dårlig formulert, det står at man må ta av klistremerket om man skal til utlandet, det holder å bare feste en N istedet, om man ikke vil ta av klistremerket.

Selv med "N" bak på bilen på tur til øst-europa og italia i sommer, ble jeg ofte spurt hvor jeg kom ifra. Flagget i tillegg vil kanskje hjelpe.. :)

Jeg har iallefall de nye skiltene, så jeg trenger ikke "N"en bakpå lengre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottesen, kunn sett med de store kvadratiske skiltene og det ser rett og slett forferdelig ut. Derimot vanlig, nye skilt kunne jeg muligens tenke meg, men jeg savner allerede de gamle, store. Det er en hel tråd om de nye skiltene et sted (i Opplysningsforumet, tror jeg).

Eirik

Okay, takker ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår