Gå til innhold

Senking Av Audi A4 1.8t

Ranger emnet

ludde82

Anbefalte innlegg

Det du må gjøre er da å finne riktige tuv papirer på at senkingen er godkjent til bilen din.. Også må du ha dokumentert at bilen har vært inne på 4 hjulskontroll etter senk. Så er det bare å bestille time på biltilsynet og få vist bilen din. Så må du betale for nytt vognkort tror jeg.. :)

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du må gjøre er da å finne riktige tuv papirer på at senkingen er godkjent til bilen din.. Også må du ha dokumentert at bilen har vært inne på 4 hjulskontroll etter senk. Så er det bare å bestille time på biltilsynet og få vist bilen din. Så må du betale for nytt vognkort tror jeg.. :)

hmm. hvor kan en 4hjulskontroll foretas for en som bor i Drammen a..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens.

var på eu-kontroll idag hvorpå det blei avdekka senkefjærer både

foran og bak.

fikk da beskjed om å måtte vise bilen min på trafikkstasjon.

hva skjer nå..? har jeg et stort problem..?

senkinga er 60/40.

ulovlig..? bot? fengsel...?

Skaff deg papirene på senkesette ( evt. last det ned fra produsentens side, om du har fjær nr osv), ta en 4hjulskontrol, evt. må du ha et papir fra Albjerk hvor de sjekker over at dette er riktig montert osv, så må du på biltilsynet også må de sjekke over at det stemmer i forhold til TUV papirer og de andre papirene du har fått. Så får du dette i vognkort. Jeg hadde 60/40, ikke noe problem og ikke noe straff. Få alle papira i orden så går den tok gjennom eller bytt til original fjører men den er inne på ettersjekk.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verstefall kan dem kreve dette ved godkjenning av senk;

http://dev.sparklingblue.net/pics/bilforumet/senkesett_godkjenning.pdf

Kontrollen koster 550kroner, inkludert nytt vognkort.

Har bilen nye typen vognkort (dvs todelt system med en blå og en rosa del), må del to (den rosa delen) tas med på godkjenninga, ellers får man ikke skrevet ut nytt vognkort. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider