olehenri Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 MP holder da ikke til på Huseby! Rammeskakk eller? Eskortetroppene i HMKG kjører slike biler. Slik går det når jeg tenker MP og Garden samtidig :P Jeg MENTE Eskortegruppa til garden, men det kom MP i stedet :) Jobbet på FO på huseby før og mens det flytta ned til festningen, så så de bilene der rett som det var ! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Her: https://utvalgt.no/?go=signatur&id=8 Og jeg som skal inn i eskortekompaniet i januar..håper jeg får prøve denne:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Her:https://utvalgt.no/?go=signatur&id=8 Og jeg som skal inn i eskortekompaniet i januar..håper jeg får prøve denne:D Nei du skal ikke inn i eskortekompaniet. Er ikke noe som heter eskortekompani. I hvert kompani (foruten kp3 og kp5) er det en eskorte TROPP. Om du kommer i denne troppen vil tiden vise. Det er kun de beste som får bli i denne troppen. Og kun de beste der igjen blir vognførere på PMB og kun den beste vognføreren der igjen får muligheten til å bruke denne bilen. Så lykke til. Sorry OT. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Nei du skal ikke inn i eskortekompaniet. Er ikke noe som heter eskortekompani. I hvert kompani (foruten kp3 og kp5) er det en eskorte TROPP. Om du kommer i denne troppen vil tiden vise. Det er kun de beste som får bli i denne troppen. Og kun de beste der igjen blir vognførere på PMB og kun den beste vognføreren der igjen får muligheten til å bruke denne bilen. Så lykke til. Sorry OT. Aha..da så,har snakket med folk som sier at vi kommer inn på kp2 jeg da sitat fra utvalgt.no: 2. Gardekompani er et eskortekompani utstyrt med pansrede eskortebiler, klar til å frakte personer vekk fra bygninger og områder. De har både pansrede VIP-kjøretøy og pansrede feltvogner. Men vi får se i januar! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Så sklir vi rolig men sikkert tilbake mot topicen! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe flere som skal i garden i januar altså =) *hilse* Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Nei du skal ikke inn i eskortekompaniet. Er ikke noe som heter eskortekompani. I hvert kompani (foruten kp3 og kp5) er det en eskorte TROPP. Om du kommer i denne troppen vil tiden vise. Det er kun de beste som får bli i denne troppen. Og kun de beste der igjen blir vognførere på PMB og kun den beste vognføreren der igjen får muligheten til å bruke denne bilen. Så lykke til. Sorry OT. Er ikke panserbilene til eskorten kamo-farget? Vi fikk nye biler når jeg var inne i 2000, og da måtte vi male dem med en gang vi fikk dem. Gikk det fort er det forøvrig ikke en av disse...hehe. nesten 4 tonn med 290cdi og automat på forsvarets F34... you do the math:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 ifølge utvalgt.no så har garden to stk MB500... svarte.. de andre 290cdi osv er malt i kammo, som du sier. Er snakk om to enda nyere biler dette her! Så er jo riktig det du sier om de 290'ene.. Sjekk flash filmene på http://www.garden.no, er noe små klipp med dem der, sammen med de andre kammo bilene, som også er pansret. For øvrig er det noen få glimt av begge typene i denne filmen fra garden: Legger ved noen bilder og jeg: Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Den svarte med blålys på er jo bare råtøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 å de går visstnok brukbart også! Ble det sagt når jeg jobba på overkommandoen Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Garden sin eskorte avd har vel også noen svarte gelendervagen også mener jeg å huske Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Freemason: de bildene jeg la ut her er fra Garden ;) er noen av de litt eldre med panser som er malt svart, tror jeg har bilde.. olehenri: Mener å huske det var noe sånt som- (den svarte typen på bildene) MB500 - 296hk 5.0 V8 (hører ofte ca 300 bli nevnt så kan jo stemme) svartmalt 290 tror jeg: flere bilder: Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 sånn...da har jeg nok spammet tråden full nok av bilder fra Garden :P Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg kan melde at jeg faktisk så en av de svarte G500 i dag, i full utrykning også! Raste forbi skolen her i Bærum litt før kl 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 De to svarte som e litt grommere er to av de bilene som servet Skiaker da han var leder for KFOR i 1 kontigent mener jeg....så de er nok gamle "veteraner" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg