Polo Classic Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Katalogen kan lastes ned fra min hjemmeside nå. 16v Turbo deler, hjelperammer, alufjærbeinslager og annet snacks Salzmann G40nut Kommer til å ligge der bare noen dager Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Polo Classic Katalogen kan lastes ned fra min hjemmeside nå. 16v Turbo deler, hjelperammer, alufjærbeinslager og annet snacks Salzmann G40nut Kommer til å ligge der bare noen dager Har hele katalogen i papir, er det noen som vil ha kopi, så er det bare å rope ut!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by TurboPolo Har hele katalogen i papir, er det noen som vil ha kopi, så er det bare å rope ut!! Har du en nyere utgave enn den som ligger på nettet ? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Var ikke samme bilde på forsiden i allefall.. Fikk min tilsendt rundt påsketider i år.. Men vet at de har fått noen flere produkter i forhold til katalogen som jeg har... bla kit for midtmontert motor i polo..(vil ha!!!!):D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by TurboPolo Har hele katalogen i papir, er det noen som vil ha kopi, så er det bare å rope ut!! Har du veldig lyst kan du sende meg et EX. Ta kontakt med meg på runar@pinpoint-piercing.no for å få adr min. På forhånd takk MVH RJ Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by G40Turbo Har du veldig lyst kan du sende meg et EX. Ta kontakt med meg på runar@pinpoint-piercing.no for å få adr min. På forhånd takk MVH RJ Jeg har et ex Runar, kan ta en kopi på jobben og ta med til deg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Polo Classic Jeg har et ex Runar, kan ta en kopi på jobben og ta med til deg Fint det frode, takk MVH Runar Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Ta kopi av frode du, sendte en til han i forrige uke... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg