Gå til innhold

Audi Dietrich "s4" frontfanger

Ranger emnet

HusebyRS

Anbefalte innlegg

Har funnet denne her på nettet, blandt annet på BS bildeler.no...

Denne fangeren er utrolig tøff på A4 (er altså en kopi av S4-fangeren), men jeg finner ingen bilder av denne montert på b4 80en:S

Noen som har noen bilder av den?

Tror dere det kunne ha vært tøft med en slik på en 80?

Takker for alle eventuelle bilder, eneste bildet jeg har er denne..men dog ikke montert! :

Audi%2080%20B4%20GT%20front%20dietrich.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo fangeren jeg skal kjøpe :) har prøvd å mode en S4 fanger på bilen min, bilde ligger i prosjekt tråden.

mener også denne vil være perkfet. Ikke for voldsom, men samtidig veldig tøff. Den passer jo med bakfangeren også, med unntak av listene

Du får legge inn bildet av bilen din med fangeren når innkjøpet er ferdig da;)

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke penger til det enda :D kan ikke du montere og legge ut bilde? ;)

hehe, jeg hadde egentlig tenkt til å skaffe en S2-frontfanger, men den er jo nesten umulig å få tak i!

Så jeg kjikka litt på andre B4-fangere på markedet, og nesten alle var enten kopier av RS2 og RS4, eller sånn "bolt-on" sak, som du setter på den orginale fangeren...

Denne var nesten den eneste jeg kom over som var tøff, men tørr ikke å kjøpe noe før jeg vet hvordan det blir...etter alt jeg vet kan jo "S4" fangeren få B4en til å se veldig plastik ut...jeg veit ikke=/

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fornærm en b4 med å sette på en s4kopi fanger, blir helt feil i forhold til formene på bilen o.l

Hvis dere absolut må ha en ny fanger kjøp rs2 replika

Kanskje det blir litt feil ja...

Men jeg vil ha en fanger som trekker ned mot bakken, eneste som er fine er RS2fangeren og S2fangeren, men som jeg har sagt tidligere så er fangeren til RS2en oppbrukt for lenge siden og S2 fangeren nesten umulig å få tak i...har fått et tips om at cab-fangeren også kan brukes, men må det modifiseres?

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke denne fangeren vil ødelegge linjene spess mye på B4. Er sikkert ikke bare kopiert rett fra S4 fangeren, men laga utifra B4 også er hullene støpt inn på en måte. Men er ikke så lett å si uten å ha sett fangeeren på en B4 :)

RS2 synes jeg også er for oppbrukt, å skilter at blien skal ha veldig mange hester under panseret, noe de fleste 80'er ikke har.

Cab fangeren skal ha samme festene som coupe, og må kanskje modifiseres for å sette den på en sedan. Lurer på om ikke den blir for kort bak til hjulbuene også?

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider