Marius__ Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 trenger vel ikke si mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov70 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 HE he. Bildene der er jo tatt på jobben min jo. Klargjorde den bilen for autofil messa for noen år siden. Men den ble aldri fraktet opp ditt. Dessuten er den bilen nesten ukjørbar. Kun for show. Subbet og skrapet i hjul og over alt da jeg kjørte den en liten tur. Men pen å se på da. Siter Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 stemmer at den ble tatt bilde av på opt den fikk ikke lov av volvo til å stå på autofil messen. fant tilfeldigvis bildene av den nå. men skulle jaggu meg produsert den stylingen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov70 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ja den stylinga synes jeg er pen. Hmmm rart at dem egentlig ikke ville ha den opp på messa. Når det var så mye jobb med å få den hit. Transport gutta sleit jo ræva av seg får å få den av og på traileren pga at den var så lav. I hjulbrønnen bak hadde dem støpt en betong kloss og inne i bilen lå det masse stoffposer med blykuler kun for å få den lav nok.:) Siter Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 stemmer det. feet bil uansett. glemmer ikke de 2 xc90ene som kom, uten noe for for rammenr. var aldri laget egentlig dem volvo ville vist ikke at panseret skulle stå åpent på de bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 helt greie bremser da :eek: :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov70 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Husker også de 2 xc 90 ,var vel første gangen jeg så 90`n mener jeg. Men jeg visste ikke at det ikke var ramme nr på dem. Kult. Fete bremser det der ja. Siter Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 de var kunn utstillings biler så de var bare satt sammen med det viktiste. var en del deler under panseret som ikke var gjort ferdig og greier. glemmer ikke han ene selgeren som hadde hjulspinn ned mot opt med den ene. stakars xc90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 trenger vel ikke si mer jo, for bildene er borte, å jeg vil se!! Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 øøøh!:O Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg