Gå til innhold

Plast o son

Ranger emnet


Onkelvegard

Anbefalte innlegg

Hei jeg hadde Plast og son styling på 945"en jeg hadde. t red het det vel. Se link:

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1187

 

Jeg hadde bakfanger og sideskjørt. Likte ikke frontfangerene de hadde. Passformen var ganske bra på sideskjørt men 100% blir det jo ikke ved montering men dette ordner du greit hvis du skal ha det helt kleant i skjøtene ifra kanal til sideskjørt og hjulbue.

Mvh Stian t

Tidligere brukernavn var Volvo940tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en god bil. Hvorfor solgte du den?

 

Regner med at du spør meg. Fikk det jeg forlangte plus at jeg hadde lyst på noe nyere. Angrer på at den er solgt men men. Var kjempe go plus at det var en turbo diesel. Gikk billig og bra. Men men. Fikk igjen 75 tusen da. Og at det var en 91 model.

 

Mvh Stian t

Tidligere brukernavn var Volvo940tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn tenkte jeg skulle handle smile styling fra plast o son til 945en, er det noen som har noen erfaringer med passform og kvalitet? på den stylingen

 

Jeg syns fronten til smile stylinga virker litt merkelig... Er det sånn du tenker på?

v-9smile261b1.jpg

 

Ser at sideskjørtet er det samme som jeg har på 940en.. og det passet jo ganske bra.. i tillegg til at det er ganske tøft utseendemessig

- Volvo 940 LT, 1997 modell -

- Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) -

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, jeg trur jeg går for den stylingen. Skulle få den for 10000,- med øyelokk og frakt hos bcb.

Men er litt redd at den vil gjøre bilen min for lav, så jeg skal vurdere det en uke til.

 

Hvis du er redd for at bilen blir for lav så bør du tenke på å droppe å kjøpe frontfangeren, for jeg kan garantere deg at det blir for lavt plus at jeg ser at du bor i Narvik og det er jo ikke lite snø som regel der. Jeg har bodd i sørreisa og det er jo ikke lange veien ifra.

Tidligere brukernavn var Volvo940tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår