Gå til innhold

Eksos på A3 1.8T?

Ranger emnet

Doffen_87

Anbefalte innlegg

Jeg har S3 bakfanger og S3 eksos på min A3 1.8TQ.

S3 skjermen er bredere enn A3 men ser helt fin ut.

Bakfra ser den ut som en S3. Er ikke jeg som har gjort det. Var sånn når jeg kjøpte den. Så det faktisk ikke før senere. Eksosen gir en dypere lyd. Akkuratt passe. Etter jeg fikk åpent luftfilter ble det enda mer :)

Åssen legger jeg inn bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har S3 bakfanger og S3 eksos på min A3 1.8TQ.

S3 skjermen er bredere enn A3 men ser helt fin ut.

Bakfra ser den ut som en S3. Er ikke jeg som har gjort det. Var sånn når jeg kjøpte den. Så det faktisk ikke før senere. Eksosen gir en dypere lyd. Akkuratt passe. Etter jeg fikk åpent luftfilter ble det enda mer :)

Åssen legger jeg inn bilder?

tror du skriver linken til bildet

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simons fra Bil Xtra er også ganske flott! Ligger på ca 4000 for kit. Legger ved et bilde av en A4 med den eksosen, så du får en anelse:

img004.jpg

Ser bra ut! (Er vx2go sin gamlebil.. A4 1.8t)

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. så bra ut det, men er det laget plass til de originalt på a4en? for på a3en så må man jo skjære bort litt for å få det til å se bra ut. Takk!

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lik bakleppe på A3 som på a4? For der trenger du ikke skjære bort, er orginalt stor nok bue på leppa til dobbel eksos. Jeg har dobbel DTM, og har plass..

Ang. Simons, så er alt i rørsystemet under plug and play til bilene. Bare pass på at du får kjøp til din modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lik bakleppe på A3 som på a4? For der trenger du ikke skjære bort, er orginalt stor nok bue på leppa til dobbel eksos. Jeg har dobbel DTM, og har plass..

Ang. Simons, så er alt i rørsystemet under plug and play til bilene. Bare pass på at du får kjøp til din modell.

På a3 så er det ikke noe bue originalt... der er det bare rett hele veien bak.. så for at man skal få det til å se bra ut må man nesten skjære bort noe.. Men det Simons, bråker ikke det litt mye? har hørt det jeg?

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider