Doffen_87 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Tenker på å fikse doble utblås bak på min a3. Noen som har erfaring med dette? Bilder? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Her er min med 2 rør (supersprint), men har byttet det nå til ett ovalt Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 ok, takk.. noen som har noe s3 lignende da? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 http://i64.photobucket.com/albums/h171/audi_s3/Bilde041.jpg bilde av s3 min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ja, noe sånt jeg tenkte på, men noen som har gjort noe liknende med en A3? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg har S3 bakfanger og S3 eksos på min A3 1.8TQ. S3 skjermen er bredere enn A3 men ser helt fin ut. Bakfra ser den ut som en S3. Er ikke jeg som har gjort det. Var sånn når jeg kjøpte den. Så det faktisk ikke før senere. Eksosen gir en dypere lyd. Akkuratt passe. Etter jeg fikk åpent luftfilter ble det enda mer :) Åssen legger jeg inn bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg har MTM eksos og er veldig fornøyd, kanskje LITT lite lyd. Men jeg bestiller nok DP og racekat, så blir lyden fin. Hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje bestilt Miltek direkte fra england. Det er nok den beste lyden for de penga. Utrolig rå lyd i Miltek eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg har S3 bakfanger og S3 eksos på min A3 1.8TQ. S3 skjermen er bredere enn A3 men ser helt fin ut. Bakfra ser den ut som en S3. Er ikke jeg som har gjort det. Var sånn når jeg kjøpte den. Så det faktisk ikke før senere. Eksosen gir en dypere lyd. Akkuratt passe. Etter jeg fikk åpent luftfilter ble det enda mer :) Åssen legger jeg inn bilder? tror du skriver linken til bildet Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 tror du skriver Det er jo et bilde ikon også. Ikon nummer 5 fra høyre, klikk på det og paste linken til bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Okay.. men link til bildet? må jeg legge det ut på nett først? Beklager viss jeg spør dumt, men har ikke gjørt det før. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Okay.. men link til bildet? må jeg legge det ut på nett først?Beklager viss jeg spør dumt, men har ikke gjørt det før. :) Du må legge det ut på nett først ja. Enten må du få konto der du får ha bilder gratis ellers kan du sende meg en mail, så legger jeg det ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Simons fra Bil Xtra er også ganske flott! Ligger på ca 4000 for kit. Legger ved et bilde av en A4 med den eksosen, så du får en anelse: Ser bra ut! (Er vx2go sin gamlebil.. A4 1.8t) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Simons fra Bil Xtra er også ganske flott! Ligger på ca 4000 for kit. Legger ved et bilde av en A4 med den eksosen, så du får en anelse: Ser bra ut! (Er vx2go sin gamlebil.. A4 1.8t) Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. så bra ut det, men er det laget plass til de originalt på a4en? for på a3en så må man jo skjære bort litt for å få det til å se bra ut. Takk! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Er det ikke lik bakleppe på A3 som på a4? For der trenger du ikke skjære bort, er orginalt stor nok bue på leppa til dobbel eksos. Jeg har dobbel DTM, og har plass.. Ang. Simons, så er alt i rørsystemet under plug and play til bilene. Bare pass på at du får kjøp til din modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Er det ikke lik bakleppe på A3 som på a4? For der trenger du ikke skjære bort, er orginalt stor nok bue på leppa til dobbel eksos. Jeg har dobbel DTM, og har plass.. Ang. Simons, så er alt i rørsystemet under plug and play til bilene. Bare pass på at du får kjøp til din modell. På a3 så er det ikke noe bue originalt... der er det bare rett hele veien bak.. så for at man skal få det til å se bra ut må man nesten skjære bort noe.. Men det Simons, bråker ikke det litt mye? har hørt det jeg? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg