The Mazta' Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Er det noen av dere "rotorhuer" som kan forklare fremgangsmåter, forskjeller og fordeler/bakdeler ved: 1. "street"porting 2. bridgeporting 3. periperalporting helpme Har alltid lurt på dette, men aldri satt meg skikkelig inn i det... Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Sjekk her ;) en post fra rx7 forumet.. Porte tråd Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Takker og bukker! Den linken var jo "spot on" for å si det sånn! Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by The Mazta' Takker og bukker! Den linken var jo "spot on" for å si det sånn! jepps... tenker du på å handle godbil nå? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Har tenkt på det lenge, men mest som fjern framtidsdrøm.... Det at jeg fikk kjøre en rød FD3S fra Kongsvinger og opp til vålertreffet i Mazdakolonne gjorde at innkjøp ble satt på "to do" lista litt snarere, men det var nå på fredag, da jeg fikk frie tøyler med en småtrimmet FD på hjemmebane, her på Stord, at min fremtidige økonomi ble lagt i grus....jeg bare MÅ ha en sånn bil! Tipper at det ikke skjer i år, har nettopp lagt ut 50K+ på en GT-R som ikke er på veien ennå, må jo få nyte den litt først, men til vinteren/våren? Time vill shåvv! Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg