VwDude Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 dette er da min ting da.. men siden jeg da ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av denne tråden så kommer den her.. det jeg lurer på er om noen vet hva felgene på bilen min heter..:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 ikke bry dere om roboten der da.. er vaktbikkja:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Kan minne om noen MIM-felger. Men mer enn det vet jeg ikke. Kan eventuelt høre med han i denne tråden, da han selger noen like felger. Edit: Riktig link lagt til. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 takk takk.. søkte rundt på nettet etter sånne for å finne ut noe.. men ble ikke klok.. synes også det kan ligne noe mim.. men fant jo også ats som så slik ut Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg