magadog Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hei folkens jeg har gått til innkjøp av en gammel Dodge Power wagon , lurte på om noen her har noe peiling på hvor man kan få tak i deler til den type bil ? takk for ett flott forum for dem av oss med denne interesse =) Dodgen er av typen w300 tror jeg ? iallefall 4wd og rundt 70modell . takknemmelig for svar =) THOR Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Prøv på http://www.offroad.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magadog Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 takk for tips =) er medlem der også så skal legge ut en link der nå . thank you Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 legge ut bilder og da! ganske fine disse hvis jeg tror det er en slik jeg tenker på. en i nabolaget har en slik, hvis det da er snakk om samme type. litt spiss i grillen. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2016 hei folkens jeg har gått til innkjøp av en gammel Dodge Power wagon , lurte på om noen her har noe peiling på hvor man kan få tak i deler til den type bil ? takk for ett flott forum for dem av oss med denne interesse =) Dodgen er av typen w300 tror jeg ? iallefall 4wd og rundt 70modell . takknemmelig for svar =) THOR Hei! Har du bilder av bilen? Jeg jakter på en slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend mosling Skrevet Mars 4, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2017 phønix us cars i tønsberg vet jo ikke hvor du bor så vansklig å anbefale noe men men de skafer alt som er tiljenglig til amrikaske biler, pris og kvalitet varierer veldig men de bestiller jo fra alle steder i USA så da blir det jo sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 4, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2017 Tråden er fra 2006, antar TS har funnet ut hvor han kan skaffe deler nå ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg