Gå til innhold

Skrytebilder? ;-)

Ranger emnet

325IX

Anbefalte innlegg

Her kommer noen bilder av min 325IX..

Kommer sikkert til å få kommentar på at det er LITT mye klaring i fremre hjulbue Den står litt ujevnt ja, men det er også litt vel mye klaring, da jeg ikke får senket den mer enn 45 cm, da det er en IX. Hvis noen som har en løsning, ta gjerne kontakt =)

Videre planer for bilen er M3 skinninteriør, prøve å gjøre noe med høyden forann og få inn et skikkelig anlegg.. Så får vi se om lommeboka sier ja til det..

IMG_0486.jpg

IMG_0490.jpg

IMG_0495.jpg

IMG_0497.jpg

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-merket sto på når jeg kjøpte den så jeg har tenkt til å fjerne det, men er litt usikker på om det blir no merke eller ikke. Det er jo limt på.

Er litt usikker på BMW- motorsport stickersene også ja, blir kanskje litt voldsomt.. Får se hva jeg finner på.

Er ikke helt sikker på hva som er oppgitt 0-100, men vil ikke tro den er no tregere enn vanlig 325 siden den trekker på alle 4..

Mente selvfølgelig 45mm ja ;-)

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil det der ja, men som sagt.... dropp den teipen øverst i rutene og bli kvitt de M merkene. Det er vell ikke iM eller M3 du har så da blir det vell litt jalla?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Veldig fin bil det der ja, men som sagt.... dropp den teipen øverst i rutene og bli kvitt de M merkene. Det er vell ikke iM eller M3 du har så da blir det vell litt jalla?

M-merket og stickern bak skal ihvertfall bort.. Så får vi se med den forann

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 325IX

M-merket og stickern bak skal ihvertfall bort.. Så får vi se med den forann

M-merkENE mener du vell?

Kan jo være greit med den teipen forann om du virkelig liker det, men jeg tror personlig at jeg heller ville ha sota en mørk stripe der.

Hvor mye ga du for kjærra forresten? Er en kammerat av meg som skal kjøpe seg bil snart og 325iX står høyt på lista hos han, men han har jo bare 50lapper.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Hvor mye ga du for kjærra forresten? Er en kammerat av meg som skal kjøpe seg bil snart og 325iX står høyt på lista hos han, men han har jo bare 50lapper.

Du får en original 325ix med noenlunde km stand for rundt den prisen. Men skal du få den litt ekstra, så koster det jo litt. Men man kan jo gjøre litt etterhvert.

Mange av disse har relativt høy kilometer. Jeg fant en med 155k på klokka, norsk bil med service historikk.. Ga 70k..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider