325IX Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by darkblue Vet ikke om bilen er M-Tech jeg?. M merket er fullt legalt så lenge bilen ble levert fra BMW som M-Tech mener nå jeg. Pen bil! :D Takk for det. Joda, bilen er lervert med m-tech pakke, men nå syntes jo ikke det så jeg tror jeg fjerner merkene. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Og du har M-merker av hvilken grunn? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by 325IX M-merket sto på når jeg kjøpte den så jeg har tenkt til å fjerne det, men er litt usikker på om det blir no merke eller ikke. Det er jo limt på. Prøv med varmepistol og litt whitespirit ellernoe for å fjærne lim-restene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by 325IX Er ikke helt sikker på hva som er oppgitt 0-100, men vil ikke tro den er no tregere enn vanlig 325 siden den trekker på alle 4.. Mente selvfølgelig 45mm ja ;-) 0-100 er sikkert noen tideler dårligere en 325i at den trekker på alle fire stjeler nok sikkert litt. Nye data på E46 tilsier iallefall det 325i 7,2 og 325iX 7,4 sek 80-120 km/t i 4.gir er likt 7,7 sek Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by boXer Prøv med varmepistol og litt whitespirit ellernoe for å fjærne lim-restene. Vil ikke whitespirit ta klarlakken? Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Hmm, det rattet og den girkulen virket kjent.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Bullit Hmm, det rattet og den girkulen virket kjent.... Hva menes med det? Rattet og girkula var i bilen når jeg kjøpte den. Det er trolig solgt flere enn ett sett av disse tingene. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Rolig nå! Har bare samme i min bil. Var bare litt morsomt å se, thats it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Bullit Rolig nå! Har bare samme i min bil. Var bare litt morsomt å se, thats it! OK. Lurte et øyeblikk på om det var anklagelser om at rattet og kula ikke var ervervet på lovlig måte! ;-) Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Hehe, neida ikke noe sånt. Pen vogn forresten, skulle jo absolutt fått senket den litt mer (skal vel egentlig ikke snakke) pen farge også. har du tenkt deg på våler treffet med BMW klubben da? En slik bil ber jo om å bli kjørt på bane:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Bullit Hehe, neida ikke noe sånt. Pen vogn forresten, skulle jo absolutt fått senket den litt mer (skal vel egentlig ikke snakke) pen farge også. har du tenkt deg på våler treffet med BMW klubben da? En slik bil ber jo om å bli kjørt på bane:D Lurer på å dra på Våler ja, men er usikker på om jeg skal kjøre.. Får se det ann litt. Skulle fått fikset et par sår i styling-settet før den "stilles" ut til gribbene.. Det skal ikke mye steinsprut til før glassfibern blir stygg, så jeg tror nesten jeg må få laget til no diskrè "skvettlapper" på en eller annen måte, men aner ikker hvordan jeg skal få det til relativt usynlig.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by 325IX Lurer på å dra på Våler ja, men er usikker på om jeg skal kjøre.. Får se det ann litt. Skulle fått fikset et par sår i styling-settet før den "stilles" ut til gribbene.. Det skal ikke mye steinsprut til før glassfibern blir stygg, så jeg tror nesten jeg må få laget til no diskrè "skvettlapper" på en eller annen måte, men aner ikker hvordan jeg skal få det til relativt usynlig.. Da har ikke lakkeren brukt nok lakk på stylingsettet! Jeg har sluttet å bekymre meg for steinsprut for det kommer aldri merker allikavel på glassfiberen! Det er verre med plastlippen fra rieger som er montert, dårligere kvalitet skal man lete lenge etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by erikk Da har ikke lakkeren brukt nok lakk på stylingsettet! Jeg har sluttet å bekymre meg for steinsprut for det kommer aldri merker allikavel på glassfiberen! Det er verre med plastlippen fra rieger som er montert, dårligere kvalitet skal man lete lenge etter! Det er mulig det, for det "flasser" veldig bak bakhjula. Lagt på for lite klarlakk kanskje? Spørs om ikke det må reklameres på. Jeg har ikke plasleppe. Hva slags type er dette? Har du et bilde? Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Det er den infinityleppen til rieger, lakken bobler på den, tross flere lag med grunning. Den er sprekt på to steder pga alt for tynn/sprø plast. Måten den er festet på fra fabrikken er helt håpløs, dette måtte jeg gjøre om på selv.... skruene som fulgte med rustet etter en måned! Litt dårlig bilde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by 325IX Det er mulig det, for det "flasser" veldig bak bakhjula. Lagt på for lite klarlakk kanskje? Spørs om ikke det må reklameres på. Jeg har ikke plasleppe. Hva slags type er dette? Har du et bilde? Lakkereren jeg brukte hadde på to/tre lag med lakk, og to/ tre lag med klarlakk, er ikke helt sikker på akkurat det men det var 5 lag.... Alt bakt i 1time etterpå for skikkelig herding.... Om det flasser av klalakk er det nok ikke gjort skikkelig så det bør reklameres på hvis den nylig er lakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg