Gå til innhold

Skrytebilder? ;-)

Ranger emnet

325IX

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Dr_S

Niiice E30!

PS: M-merket fjernes? Hvorfor det? Det er jo ganske vanlig å ha M-tech stuff på BMW. MÅ jo ikke være en M-power bil...:rolleyes:

Takk for det.

M-merkene hører ikke hjemme der, fordi det ikke er noe m-tech på bilen. Skal også fjerne BMW motorsport stickern i bakruta..

Bad-look lista syntes jeg egentlig er ganske OK.

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Er enig der, M merket skal være der hvis det er en M-Motorsport BMW. Kan gå til tider på en orginal M-tech BMW. Vet det er flere som har blitt levert med M merket orginalt fra fabrikk. Min mening er at det kun passer til M3,M5 og M6..

Det stemmer jo ikke. M merket uten noe tall etter (3 eller5) betyr jo m-tech. Et slikt merke er jo greit å ha om man f.eks har m-tech understell eller spoilere.

Bilen min hadde det før det ble satt på Rieger kitet..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Er enig der, M merket skal være der hvis det er en M-Motorsport BMW. Kan gå til tider på en orginal M-tech BMW. Vet det er flere som har blitt levert med M merket orginalt fra fabrikk. Min mening er at det kun passer til M3,M5 og M6..

Det stemmer jo ikke. M merket uten noe tall etter (3 eller5) betyr jo m-tech. Et slikt merke er jo greit å ha om man f.eks har m-tech understell eller spoilere.

Bilen min hadde det før det ble satt på Rieger kitet..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Jonte

Fin bil! :)

Ser du har kjørecomputer orginalt.. Eller? Jeg har den stygge analoge klokken der. Noen som vet hvor mye styr det er for å få montert kjørecomputer?

Det er bare en digital klokke.

Hvis ledningsnettet ligger der skal det vel ikke være så mye styr, men er usikker på om det gjør det på din bil.

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 325IX

Takk for det.

M-merkene hører ikke hjemme der, fordi det ikke er noe m-tech på bilen. Skal også fjerne BMW motorsport stickern i bakruta..

Bad-look lista syntes jeg egentlig er ganske OK.

Jeg synes at de vanlige lyktlistene er penere, men ikke så bad-look som de du har..

Det at listen går så mye over nyrene gjør det stygt.. lurer på om det går an å kappe de slik at det blir to lister som går ut fra nyrene? det hadde vært kulere..

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 325IX

Hehe, eiern før meg som har satt på de klistremerkene. Merket på bakruta er nå av samt m-merke i grillen. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med m-merke bak siden det er lima. Får sjekke litt

Det er ikke noe problem å ta av de merkene bak.. Bare vær veldig forsiktig og bruk et lite flatt skrujern og vipp merket såpass løst at du kan dra av resten med fingrene.. Lim som henger igjen på bilen bruker du bare silikonfjerner på.. Funket vertfall på en del ford`er.. :rolleyes:

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider