GangstaP Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Syns det er så utrolig stygt med de svarte listene under grillen, under bagasjelokket og på sidene! Er det mye arbeid å lakkere/demontere dem? Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Sikkert noen som kan vare deg bedre på dette, men listene er vanskelig å få av uten att de bøyer seg, du kan skjære de av, og da er det lett å ødelegge lakken på f.eks. døra.. Bøyer de seg er de nok ikke like lette å få på igjen så det ser like fint ut. Listen sitter i dobbelsidig teip pluss 2-3 klips. Så det er hull i døra under listene. Er nok ikke lett å få lakken til å henge på disse listene, men kanskje det finnes en speiell lakk? Kan tippe på att nye dørlister koster 5-800kr pr stk. Kanskje det går ann å bruke lister fra en nyere vectra som er beregnet for lakkering? Tenker du på de svarte feltene på fangerne når du sier under bagasjelokket og grillen? De vet jeg ikke om er løse, men det går vel kanskje ann å lakkere hele fangeren? Og lakken sitter vel ikke så godt på dette heller. Som sagt, sikkert noen som har gjort noe lignende, og kan svare deg mer eksakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 joda, går fint å få lakket dem opp.. må bare sprøyte sparkles først + div annet grunnarbeid da så klart.. grunning pussing osv.. reiv av mine lister, ga opp med å få dem av uten å ødlegge dem.. bestilte nye på opel.. lister rundt om hele bilen 1600kr tror jeg det kom på.. billig egentlig,.. bestilte uten det stygge cd merke når jeg først var i gang. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg