Pitchyou Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Tulling^^Jeg veksla bare + og - :hvaskjera Ikke lurt^^ Bare stilte noen ekstra spørsmål til proffene:) hehe:P du e no en rotball... Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 er vell det:P og RUXXY det blir ikke kortslutning når man koble forsterker til pluss på batterie med (en sikring i mellom ) og - til chassie... Når har jeg sagt at det blir det?!? Vi snakka om PE leder og N leder på TN-S system, dette har jeg skjønt nå:D Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Når har jeg sagt at det blir det?!?Vi snakka om PE leder og N leder på TN-S system, dette har jeg skjønt nå:D Neivell:) det er jo bra da... men hadde du sett på koblings skjemae i 5 sec hadde du sett at PE og N ble kobla sammen til en PEN før de gikk i bakken... men du fikk jo svar på det du lurte på så da er det jo greit:) Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg