Primera.GT Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 skjekk ka staten nå har planer Om : http://www.aftenposten.no/bil/article.jhtml?articleID=613441 http://www.aftenposten.no/bil/article.jhtml?articleID=613442 litt kjedelig for folk flest..... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 syns det der virker rimelig fornuftig jeg... Strøk selv på lappen første gang, og selv om det var dritkjipt så lærte jeg endel av det... Dog, fire uker... Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Virker ikke som det dummeste de kunne gjort. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 kjenner ei som måtte ha 56 kjøretima !!!! kor mange ganga må du vise ho kordan mann åpener en dør ???? :D :D :D :D :D :D :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Vi kan jo vise ho hvordan vi åpner bakdøren hennes:D :D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Synes det er greit at det blir vanskeligere å ta lappen. Er mange som får den som kanskje ikke skulle hatt den riktig enda. Men det bør bli billigere... MYE billigere! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 4uker er drøyt... Er så små marginer når dte gjelder oppkjøring... Jeg fikk lappen i går :D , (første oppkjøringa mi) og jeg fikk en 2`er feil... alikevel så kunne det ført til stryk hvis jeg hadde hatt en annen sensor... Så hvis 2 personer som er 100% like flinke til å kjøre får hver sin sensor så er det ikke umulig at bare en av dem står.... Og da er det kjipt for han som strøyk å måtte vente en hel måned for å prøve igjen... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Synes de burde hatt helt konkrete strykgrunner på oppkjøring. Vurderingssaker kommer sjeldent den som kjører til gode. Samtidig må opplæringen i samarbeid med øvelseskjøringen bli bedre slik at man ikke er usikker på noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg