Session^ Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Golf 1.6 fra 84. Er det bare å få merkene på veiva, kammen og den siste til å stå på rett sted, eller må jeg kikke ned på svinghjulet også? Da jeg skifte og justerte kikket jeg ikke på svinghjulet. Kanskje det er derfor jeg har problemer med kenguru bensin? :D Edit: Hva gjør jeg med at når jeg strammer reima med strammeren så flytter alt på seg? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Det er merker på alle hjul. Alt må stå rett. Det må være rett etter at du har strammet reimen. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Ok, takk. Et spørsmål til. Hjulet på kammen sitt punkt skal stå med topplokket et sted. Har Haynes boka, men syns ikke at den forklarer skikkelig hvor punktet skal stå. Er det i "sprekken" mellom toppen og topplokket? Eller et det den "øvre" kanten på topplokket? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 det er en pil eller ett hakk som viser deg hvor den skal være, sjekk topplokket nöye... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 OK,Nå har jeg justert reg reima etter merket på svinghjulet, kam hjulet... stort sett alle hjul som finnes. Problemet er bare at rotoren skal stå mot merket på "rotorhuset" å det gjør den ikke (når merket sylinder 1 er tdc) Jeg justerte reg reima for 1 måned siden å den var feil igjen. Den har altså hoppet en god del. Kan detta ha noe med at tenninga er justert feil? "Tennings huset" mitt står også 180 grader feil, men det skal vel ikke ha noe å si? Takker for raske svar da jeg må videre til neste by snart ;) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg