Gå til innhold

Er 3000 24v noe og satse på? go bil?

Ranger emnet

opel_power

Anbefalte innlegg

Hallo, lurer på å se etter ny bruksbil, og har tenkt litt på 3000 24v, er dette en sprek bil, go bil? Har alltid hatt opel, har vert fornøyd med opelene og, har jo hørt/sett at omega A ruster en del, osv! hadde en omega 2.5v6 den fantes ikke rust på , solgte den til søsteren min nettopp... Og har lyst på en 3 liter 24v omega 3000. 200sx KILLER? orginal 200sx seff!????? går den bedre?:)

takker på forhond for svar:)

eg digger OPEL, og BMW:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:) men er det mye forskjell i fart?, aks? på 24v`en og 12v`en? og bensinforbruket, mye forskjell der??

er jo mindre en 10kmt. De bruker litt bensin ja, spesielt i bykjøring. Merket 12v brukte mer en 24v.Bruker rund 1l pr. mil på landeveg, og 1,5-2 l i bykjøring. 24v brukte noen dl. mindre bensin pr, mil.

merk: at det jeg har kjørt med mine i topphast. er ingen problem og oppnå, går ganske bra i fra 110 og oppover, det er da dem viser hva dem er gode for. :) . Holdt følge med en gammel R sykkel på motorveien her, da med min 24v.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Omega 3.0i 24V CD

topsnelheid 240 km/h

acceleratie 0-100 km/h 7,6 s

verbruik binnen beb. kom -

verbruik buiten beb. kom -

verbruik gecombineerd 10,4 l/100km

CO2 uitstoot - g/km

Nissan 200 SX

topsnelheid 215 km/h

acceleratie 0-100 km/h 7,5 s

verbruik binnen beb. kom -

verbruik buiten beb. kom -

verbruik gecombineerd 8,5 l/100km

CO2 uitstoot - g/km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener dette er noe av de mer ålreite til ålreit pris bilene du kan få kjøpt!

Bestefaren min turde ikke mer da vi passerte 245 med 2,6'en min!:D Hjula har større rullediameter, men fortsatt litt missvisning!

Her passerte vi 235

IMG_0226.jpg

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider