volovo240/850 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Så svar på en tråd her at oljelekkasje mellom motor å girkasse er vanlig på Volvo 850! Er det tilfelle? Jeg har selv en 850 å den har/hadde dette problemet men det ser ut som at det løste seg etter å ha brukt et OMEGA-produkt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Så svar på en tråd her at oljelekkasje mellom motor å girkasse er vanlig på Volvo 850! Er det tilfelle? Jeg har selv en 850 å den har/hadde dette problemet men det ser ut som at det løste seg etter å ha brukt et OMEGA-produkt! :) A: Ja B: Og hva annet har OMEGA tettet samtidig mon tro? Noen oljekanaler perhaps Riktignok er ikke oljelekkasjen mellom motor og girkasse, men i bakre tetningsring (zimmer-ring) på veiva. Olja renner derimot ned langs blokkas bakkant og ut i området mellom motor og girkasse... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 A: JaB: Og hva annet har OMEGA tettet samtidig mon tro? Noen oljekanaler perhaps Riktignok er ikke oljelekkasjen mellom motor og girkasse, men i bakre tetningsring (zimmer-ring) på veiva. Olja renner derimot ned langs blokkas bakkant og ut i området mellom motor og girkasse... Jeg har problemer med simringen bak på den ene kammen, det ødelegger gulvet mitt i garasjen da det er nye oljedråper der hver natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg