SMP Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Tenker på å dempe hele bagasjerommet i første omgang.. i en volvo 240. Trenger da ca 4,5 m² dempermatter. Hvilke dempermatter bør jeg kjøpe? Mest for pengene osv. Og hvor tykke? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 STP dempemattene fra Installbay.no er de beste jeg har vært borti... De er utrolig enkle å legge (trenger ingen varme) og sitter utrolig bra... Koster 2000,- for 5.4kvm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Tenker på å dempe hele bagasjerommet i første omgang.. i en volvo 240.Trenger da ca 4,5 m² dempermatter. Hvilke dempermatter bør jeg kjøpe? Mest for pengene osv. Og hvor tykke? Jeg vil så langt anbefale Vibroplast-M1 STP matter fra http://www.autocustom.no Bruker disse selv i bilen min, og er veldig fornøyd med dem. Veldig enkle å legge, og sitter veeldig godt. Disse er 2mm tykke, og demper veldig bra. Selv skal jeg også dempe med SPLEN-3004 matter, sammen med Vibroplast-M1. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Plain Chant fra Focal, lett å feste og funker meget bra . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Hvordan stiller folk seg til Dynamat Extreme? Har selv handlet inn en bulk-pack fra statene, men har ikke begynt arbeidet med å legge de. Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Vil også ha pris på forslagene deres.. har et litt stramt budsjett. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 har sånn "bulk" wholecar dynamat extreme kit selv vipe, ser jo tøft ut ;) skulle begynt å legge i dag.. men overtid igjen. så dynamat extreme kom veldig bra ut i en test en kar hadde der han testa diverse merker i kulde, varme og dempeegenskaper. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Du finner info og priser på alle STP produktene her Du finner også en kort beskrivelse av hver type dempemateriell og hvor og hvordan det brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Brukte stpmattene fra installbay, og må si det funka bra. Men pass på fingrene! Aluminiumsfolien er fæl til å kutte deg opp, jeg hadde drøyt 10-12 blodige kutt per fingertupp etter dempinga ^^ Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Brukte stpmattene fra installbay, og må si det funka bra. Men pass på fingrene! Aluminiumsfolien er fæl til å kutte deg opp, jeg hadde drøyt 10-12 blodige kutt per fingertupp etter dempinga ^^ Flere med samme erfaring her:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Brukte stpmattene fra installbay, og må si det funka bra. Men pass på fingrene! Aluminiumsfolien er fæl til å kutte deg opp, jeg hadde drøyt 10-12 blodige kutt per fingertupp etter dempinga ^^ hehe, derfor det er lurt å bruke hansker og en rulle til å stryke dempematte fast i kantene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 hehe, derfor det er lurt å bruke hansker og en rulle til å stryke dempematte fast i kantene:) Jeg kan love deg at det er ganske morsomt når dB Drag Racing deltagere må rive ut ett eller flere lag med sånn dempematte, fordi de har brukt for mye..... Det er blodig gøy ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jøss, er det ikke lov å bruke så mye demping en vil i db drag? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jøss, er det ikke lov å bruke så mye demping en vil i db drag? nei Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Blir det regnet som modifisering foran b-stolpen? Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg