Gå til innhold

Hvilke dempermatter?

Ranger emnet

SMP

Anbefalte innlegg

Blir det regnet som modifisering foran b-stolpen?

Kan være....spørs litt hva slags klasse det er snakk om... Det enkleste er å lese igjennom reglene.

Men vanlig er max 2 lag med 2 mm eller ett lag med 4 mm dempematte.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har sånn "bulk" wholecar dynamat extreme kit selv vipe, ser jo tøft ut ;) skulle begynt å legge i dag.. men overtid igjen.

så dynamat extreme kom veldig bra ut i en test en kar hadde der han testa diverse merker i kulde, varme og dempeegenskaper.

Høres bra ut :)

Du får holde oss oppdatert med dine erfaringer om leggingen når du kommer igang.

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har nevnt Brown Bread?

Noen som har erfaring med det?:)

Har brukt mye Brown Bread...

STP mattene er mye enklere å legge, sitter bedre, og demper bedre..

Det du også vil merke med BB er når du skal vaske bilen, da siver det ofte væske fra dempemattene når vann kommer i kontakt med de.. Ellers er Brown Bread meget bra greier i forhold til alt det andre på markedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love deg at det er ganske morsomt når dB Drag Racing deltagere må rive ut ett eller flere lag med sånn dempematte, fordi de har brukt for mye.....

Det er blodig gøy ;)

Hvor mye vil det ha å si om du har 4 mm eller 6 mm? Har man lagt 3 lag med 2 mm så er det vel ikke så mye å pese om er det vel? Så sant man ikke gjør det på f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil det ha å si om du har 4 mm eller 6 mm? Har man lagt 3 lag med 2 mm så er det vel ikke så mye å pese om er det vel? Så sant man ikke gjør det på f.

Tja... Ett sted må man vel sette grensen... Er 6mm ok, så er vel 8mm ok da? Eller hva med 10mm...

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm snike inn litt offtopic on topic, hvordan klasser havner jeg i med pickup der anlegget står der baksetene skulle stått? alt er da mellom B stolpe av amper og subber. (bakseter kostet nesten 1 mill, så dreit i de)

Jeg har også ett baksete til Hummeren min som jeg har satt i Norges Bank ;)

Derimot så har jeg baksete i Chevroleten min...hehehe....

Du havner i den klassen det passer med antall bassere og amper + høyde på kassen for å si det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ett baksete til Hummeren min som jeg har satt i Norges Bank ;)

Derimot så har jeg baksete i Chevroleten min...hehehe....

Du havner i den klassen det passer med antall bassere og amper + høyde på kassen for å si det enkelt.

takk for bra svar! :)

2 subber og 1 subamp

stereoamp og elementer teller vel ikke? har jo en egen til det.

vet ikke om du har lest prosjekt threaden min? hver kasse er 33liter og 15 av de er forsenket ned i gulvet, så kassa kommer faktisk ikke til å stikke mange centimeterne opp fra gulvet. vet ikke om dette er bra/dårlig? elementene er primært SQ og har jo lukka kasse så stiller sånnsett dårlig for de voldsomme nummerene, men de har da litt futt ;) er det noen regler på batterier? jeg har 1stk hc2000 forran og 1stk ved ampen.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider