Gå til innhold

Hvilke dempermatter?

Ranger emnet


SMP

Anbefalte innlegg

Eller 12 eller 14 eller 42?? Poenget mitt var jo at, har det EGENTLIG noe å si på x antall mm?

 

I flere biler så har det MYE å si, ja. Det finnes også dempemateriale som ikke har kommet til Norge enda, som det hadde hatt ENDA mer å si på scoren i dB Drag Racing...

Det er også verdt å merke seg at noen typer biler spiller høyere UTEN noen form for demping.

Det som er poenget er at peak frekvensen i bilene forandrer seg når man demper.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan du ikke noe annet enn å skryte?

 

Sorry hvis du føler at jeg gjorde det... Det var vel heller en opplysning om at Amerikanske biler er bannlyst i Norge enn skryt. Dessuten så er Chevroleten min kjøpt før den teite "ikkenoebakseteilastebilerinorgeerlov" kom...

 

Jeg synes det faktisk var ganske morsom når en kompis av meg spurte om jeg hadde satt baksete mitt i Norges Bank... Men du tok det tydligvis ikke sånn, sorry.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for bra svar! :)

 

2 subber og 1 subamp

stereoamp og elementer teller vel ikke? har jo en egen til det.

 

vet ikke om du har lest prosjekt threaden min? hver kasse er 33liter og 15 av de er forsenket ned i gulvet, så kassa kommer faktisk ikke til å stikke mange centimeterne opp fra gulvet. vet ikke om dette er bra/dårlig? elementene er primært SQ og har jo lukka kasse så stiller sånnsett dårlig for de voldsomme nummerene, men de har da litt futt ;) er det noen regler på batterier? jeg har 1stk hc2000 forran og 1stk ved ampen.

 

Ettersom du har 2 batterier så tipper jeg at du havner i Street C.

PS, neste år så kommer det en genial klasse for de som ikke har prøvd seg i dB Drag Racing før.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så stp dempematter er best?

 

Vil bare ha det krystall klart! :D

 

Hva som er best er en smaksak, men om du sammenligner pris og kvalitet så er ikke jeg i tvil STP er knallbra og til overkommerlig pris:) jeg har brukt andre ting tidliger både dyrere og billigere men jeg har igjen å finne noe som er bedre en dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er best er en smaksak, men om du sammenligner pris og kvalitet så er ikke jeg i tvil STP er knallbra og til overkommerlig pris:) jeg har brukt andre ting tidliger både dyrere og billigere men jeg har igjen å finne noe som er bedre en dette:)

 

 

Her Anders er et av de tilfellene du ikke trenger å være beskjeden :)

 

STP er best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M1 mattene brukes på metallet på stort sett alle flater som en vibrasjonsdemping, men prioriter de store åpneflatene først, SPLEN legges over som en akustisk demping, denne kombinasjonen er bedre en å legge masse lag med vibrasjonsdemping. Bitoplast er beregnet for deklser og planeler, utmerket for dørpaneler som vibrerer og skrangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår