Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var kanskje dumt å teste 240 med vinterdekk.. men altså..

så og si alle her har kjørt aaalt for fort.. dessuten ser dere ikke åssen vinterdekk han har.. hva hvis han f.eks har 18" med piggfritt... jeg syns ikke det er vel fortjent hvis han blir tatt..

trondelond.. du har vell alltid følgt fartsgrensene du da?

Og når folk lager post som går utpå: Hvor fort har du kjørt på norske veier?

så skryter folk på seg i hytt og pine..., MEN når folk er litt uheldige og politiet kommer etter dem, ja da sier alle, fy skamme deg og bla bla bla det hadde du godt av og du er dum og bla bla bla...

makan til idioti

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trondelond.. du har vell alltid følgt fartsgrensene du da?

Nei det har jeg ikke, og kan ikke huske å ha påstått det heller - jeg har også tatt konsekvensen av å bli stoppet i fartskontroller uten å irritere meg over det siden jeg er fullstendig klar over hva fartsgrensen er.

Man kan mene hva man vil om fartsgrenser i norge, og operere deretter, men i det øyeblikket føreren setter _andre_ i så potensielt stor fare som her, blir det et problem.

Alt fra punkteringer til biler som skifter fil blir et solid problem når bilen bak kommer i så stor hastighet.

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette det i en litt annen vinkel, kan noen egentlig bevise at det er filmet i norge i det hele tatt.

Kan være mange steder i verden som ligner, iallefall midt på natta..

Selv om det er norske sjåfører kan de jo være filmet i f.eks. Afghanistan el. no:)

Ingen heller som kan bevise hva slags bil det er, lett å bytte dashbord...

Greit nok at det har lekket ut her, men har det nå egentlig det...??

Jeg har absolutt ingen kjennskap til sjåførene eller denne saken i det hele tatt, bare så det er sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår