Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

driving in drammen er noe av det råeste kjøringa jeg har sett. passerte faan meg fotoboksen i nesten 62... rosenkrantzen er for de harde gutta gitt.

Det var rå kjøing azz... måtte små le litt.. ganske kjent i omerådet der :) hehe.. helt ville veier.. :D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

altså.... en ting som nettop slo meg.. ser at det er mye småjenter her som syter om at folk skal komme seg på bane og oppleve det og blablabla.......

HVOR MANGE av dere har EGENTLIG vært på bane? og da snakker jeg ikke om å lufte en sur jævla 240 volvo. her snakker jeg banerigga bil på sitt eget territorium. og hvor mange av dere har egentlig passert over 200? da snakker jeg ikke om å kjøre til 200 så veike ut og ned under fartsgrensa. her snakker jeg om å kjøre MILEVIS med gassen i bånn!?? og ikke nødvendigvis heller bare å kjøret for på lange åpne sletter med 4 felt. også der det er trangt og jævli som skogen f.eks. jeg synes egentlig at det er for mange her som uttaler seg om ting de ikke vet en dritt om. bare det dem har lært og lest i brosjyrer!

å kjøre fort har ingenting med å leke kjekkas å gjøre eller å tøffe seg. noen liker det. andre tør ikke. så enkelt er det

og det er de som ikke tør som skriker høyest her.

så husk jenter... det er JÆVLI tøft å kjøre fort! helst over 220KM/T.... og du får nonus om du treffer en fjellvegg eller en dum geit på veien! dette må dere prøve.....

Seriøst lissom......... tuller ikke!

Jeg kan bare si det slik at ca 60% av bilene her¨på forumet klarer ikke å passere den magiske grensa som er 200KM/T reel fart.

Så ..... har dere ikke opplevd det! ikke uttal dere heller!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og ler litt for meg selv her..

men noen ting jeg lurte på.. ser det er en "kjepp høy " eier/fører av bilen her inne.. hvor jævelig tøff var du når du så denne på vg.no og på dagsrevyen? var du kul da? jeg kan nok garantere at du var pissnervøs og derfor ringte du til han som la ut filmen på nettet for deg og fikk den tatt bort.. du var jaggu ikke tøff nok til og ha den der ute og fortsatt være tøff? og etter at jeg så filmen så høte jeg at du hadde kjørt i 240 km/t på vinterhjul.. ja det var jo DRIT smart da 98% av de vinterdekkene som leveres i norge ikke overskridet "T" som hastighets kode.. (dvs 190km/t) jeg kan gjette bra på at den bilen din ikke er utstyrt med noe mere enn "Q" eller "R" dekk (Q-160 kmt eller R-170km/t.) VET du hva som skjer hvis dekket blir kjørt med fortere enn det? hva som skjer med dekkbanen og dekk sidene? neh tviler, jeg driver et dekk verksted og har sett dette på mangfoldige filmer.. men hvor tøff er du i dag? "jeg VET at bilen min gjør 240 km/t og betalte 8500 kr for det,) hvor sinnsykt tjukk i hodet er du? for 8500 kunne du leid rudskogen alene i 4 timer og VIRKELIG hatt det morro.. eller kjørt noen hundre striper på gardermoen? mener du det er tøft og få en bot på 8500? og etterpå bare si at du ikke var redd eller noe? så legg ut filmen på nettet på nytt da.. eller lag en nye en, for jeg tror ikke at du har lært så mye, jeg persjonlig driter i deg og den bilen din, men tenker heller på din mor/far og dine kamerater som hadde mistet en kompis/sønn/kjæreste "HVIS" det hadde gått galt, og 240 km/t er ikke mye og skryte av heller hvis du først skal skryte av noe.. passerer du 300+ SÅ skal vi snakke.. men seff på "lukket" bane.. skal love deg en ting som du sikkert ikke hadde tenkt på, hadde du kjørt av veien i den hastigheten så er det ikke mye igjen av noen ting.. det du kjører og det du treffer, hvis du da kunne velge hvis du hadde truffet noe.. at kun 1 av dere kunne få overlevd hvem skulle det blitt? du er nok ikke søffere enn det jeg kan kaste et piano.. og det er ikke langt. og du tenker nok ikke lengere enn nesa heller.. jeg vet selv hva det vil si og ha en bil som går "BRA" kjører selv en gammel opel med overkant av 400hk. så ja gøy og "trå" på litt... "MEN" gjør det på steder der det er murlighet for det.. gatebil/dragrace etc.. finnes nok av sånt i norge i dag..

Kutt pisspreiket mann!

og ikke uttal deg med "300 på lukka bane!" det er faen ikke mange baner du kan det på i europa! stikk ut å lek med bamsen din nå lillegutt! lå nå store barna få leke med bil!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååh jeg blir så kvaaaaaaaalm av alle dere inkompetente dobbeltmoralske jævla tapere som faen ikke har NOE mere fornuftig å finne på enn å sitte her å leke hverdagshelter ved å uttale dere om ting dere kan en dritt om!

Samma gjelder både denne tråden og den med "hva som skjer om du smeller i 160"

Det er kjempe fint at dre fulgte med i naturfagstimen på skolen. dødsbra at dere ser mye på film! meget flott at dere er så entusiastiske.. men dere er feige dobbeltmoralske tapere som heletiden holder med flertallet! INGEN av dere her har baller nokk til å inrømme grisekjøring. det dere forbinder med det ordet er nokk å tråkke på en hel 10'er over fartsgrensa for så å kjøre forbi en gamlemor på vei hjem fra butikken for så å bremse ned igjen før det skjer noe "alvorlig"..

RULL INN jævla unger!! få dere en hobby!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååh jeg blir så kvaaaaaaaalm av alle dere inkompetente dobbeltmoralske jævla tapere som faen ikke har NOE mere fornuftig å finne på enn å sitte her å leke hverdagshelter ved å uttale dere om ting dere kan en dritt om!

Det er kjempe fint at dre fulgte med i naturfagstimen på skolen. dødsbra at dere ser mye på film! meget flott at dere er så entusiastiske.. men dere er feige dobbeltmoralske tapere som heletiden holder med flertallet! INGEN av dere her har baller nokk til å inrømme grisekjøring. det dere forbinder med det ordet er nokk å tråkke på en hel 10'er over fartsgrensa for så å kjøre forbi en gamlemor på vei hjem fra butikken for så å bremse ned igjen før det skjer noe "alvorlig"..

Du er bare helten min altså.... :wonder:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tosken....

HÅPER du tuller nå? Eller er du virkelig så BLÅST i hode??

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUller ikke jeg.. det er forsjell på meg og deg!

Dere er feige! Skal ikke dere møte opp til syklubben? synes klokka er ganske mye nå jeg!. sikkert en eller annen oldemor som venter på dere nå for å snakke om den store stygge verden vi lever i!

Hvorfor ikke bare selge bilen deres? altså... siden dere er så jævli både miljøbevisste og trafikk sikre. hvorfor ikke bare kjøpe seg en BUDDY!.. hører at det er ganske fin pris på den nye EL-bilene. og de klarer jo stort ikke mere enn 80 selv med fritt fall!

Hva skal du med en bil som klarer over det i norge!!? begynne å sykle snart tenker jeg!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUller ikke jeg.. det er forsjell på meg og deg!

Dere er feige! Skal ikke dere møte opp til syklubben? synes klokka er ganske mye nå jeg!. sikkert en eller annen oldemor som venter på dere nå for å snakke om den store stygge verden vi lever i!

Hvorfor ikke bare selge bilen deres? altså... siden dere er så jævli både miljøbevisste og trafikk sikre. hvorfor ikke bare kjøpe seg en BUDDY!.. hører at det er ganske fin pris på den nye EL-bilene. og de klarer jo stort ikke mere enn 80 selv med fritt fall!

Hva skal du med en bil som klarer over det i norge!!? begynne å sykle snart tenker jeg!

Åja da.....

Vi er med på syforening og grønn ungdom fordi vi sier det er farlig å kjøre 240 på offentlig vei.

Hadde du likt det hvis du selv eller noen av dine hadde blitt rammet av en feil han hadde gjort? Han var 20 år og ikke så mye erfaring med bil...

Sier ikke at jeg ikke bryter fartsgrensen men det finnes da grenser.

Dette er IDIOTI og det er du klar over tror jeg....

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkeno problem med å inrømme mine FEIL selv om det er stolte feil. jeg er ærlig og åpen pernson og føler for å gjøre AKKURAT det som passer meg inn! men jeg er ikke feig og henger meg på med flertallet og leker så jævla uskyldig og skal kjeppjage andre for akkurat det samma du selv enten gjør eller har gjort! om du ALDRI i hele ditt liv har kjørt over det tilatte og latt deg ha det morro på bil så er det DEG det er noe galt med!

Det er helt naturlig å en manns natur... men du er vel bare en guttunge..

regner med at dere sover med henda over dyna? og tenke. oh fy for en dust han der er ass som runker på fritia!..... men hva er det første dere selv gjør når dere kommer hjem bak pcen?"! jah.... gjett om!

Jeg kunne ikke følt meg mere forbanna enn å sitte her å lese så mye dritt komme ut av dere som det gjør på de 2 nevnte trådene!

Rettog slett skuffa og oppgitt jeg over at det er så mye mennesker på min alder og ikke minst innafor samma miljø som meg som er SÅ pirkete og perfekte. aldri gjort noe som helst galt. skal peke på alle som gjør sine feil og straffe dem med svadapiss! PLIZ'a!

Jeg tør ikke å dele noe av det jeg driver med, med andre mennesker fordi jeg er redd for å bli tysta på av tapere som dere!

*halla ola, fy faen i går var vi å herja på hadeland lissom.. gikk rimelig unn ai nysnøen!*

Ola: HVA!??! HAR DU VÆRT UTE Å KJØRT GRIS!??????? FYYYYYYYYYYYYY SKAM SEG!!! du skal ikke kjøre fort på veien med motorisert rullevogn. det kan være dyr og barn og ikke minst lettkledde damer som går tur langs den skogsveien som du KANSKJE kan treffe.... du er skikkelig dust ass...

Ola ringer snuten......... : hei.. jeg har en kompis som kjørte gris der å der. kan ikke dere vise han bedre. tut hei.

Dere burde alle være stolte nordmen. heng opp flagget på antenna og rån ned stripa og vis det til alle! det er så jævli typisk ola nordmann å blande seg inn i alt og andres og vise bedre selv om han selv er en stor dritt!!

RESPEKT for den der!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja da.....

Vi er med på syforening og grønn ungdom fordi vi sier det er farlig å kjøre 240 på offentlig vei.

Hadde du likt det hvis du selv eller noen av dine hadde blitt rammet av en feil han hadde gjort? Han var 20 år og ikke så mye erfaring med bil...

Sier ikke at jeg ikke bryter fartsgrensen men det finnes da grenser.

Dette er IDIOTI og det er du klar over tror jeg....

JA MEN SÅ FINT FOR DEG AT DU LIKER Å GJØRE ANDRE OPPMERKSOMME PÅ DET!!!!!

Han er en voksen gutt som på egenhånd har fått lappen! hva han gjør i etterkant med det får være hans problem! OG NEI jeg driter i hva andre gjør! jeg kunne ikke brydd meg mindre!

Og jeg VET at det er en ekstremt stor usannsynlighet for at hverken JEG eller min mor eller søster eller hvem faen det nå måtte være skal bli truffet av en du mener "grisekjører".. jeg er mere redd for folk som Fattern og morra di! som er godt voksne mennesker med lappen i lange tiår som er så jævla perfekte på veien! det er DEM jeg er redd for!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig ikke den skarpeste kniven i skuffa.

Saklighet er fint, men ikke alltid.

Der ja.. der har vi dem vettu! krem toppen på alle norges forum... de UNge uvitne uten hverken lappen eller bil!... HVA FAEN har du å uttale deg med egentlig!? din mor skifter fortsatt bleie på deg og du råner rundt med L i bakruta! klapp igjen til du får deg noen tusen kilometer bak rattet på egenhånd du!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! :thumb

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja.. der har vi dem vettu! krem toppen på alle norges forum... de UNge uvitne uten hverken lappen eller bil!... HVA FAEN har du å uttale deg med egentlig!? din mor skifter fortsatt bleie på deg og du råner rundt med L i bakruta! klapp igjen til du får deg noen tusen kilometer bak rattet på egenhånd du!

1. Fornuft trenger du ikke lappen for å inneha.

2. Min mor skifter ikke bleie på meg.

3. Jeg klapper ikke igjen, når jeg har noe å si.

Like it, dislike it, driter i det. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår