Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes nesten dette blir litt tåpligt, sitter og jubler for 240km, i en octavia, og at dette får så mye oppstyr,

hva er egentligt 240km, cruisefart på autobanen

gamle omegan min topper 240km den og la ikke dette ut på nett og jublet osv, men greit nok, så filmen og ble Skuffet med stor S, hadde dere snurra og taka, hadde jeg vel vært mer intressert.....

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare, men det er kombinert parkeringsplass, busslomme og gangfelt, som bare er delt med hvite striper.

Så det er sikkert en 250meter med ca 7m. bredere veg på en måte, og den var jævlig god å ha, hvis ikke så hadde i allefall jeg brast rett igjennom butikkvinduet, og da hadde jeg blitt pulverisert, for det gikk steike fort.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like artig hver gang fartsvideoer er oppe i media, og VG får en uttalelse fra politiet om at "vi etterforsker saken". Så går det en stund, og ingen hører noe fra noen. En tier på at dette skjer denne gangen også.

Synes ikke filmen er så ille, jeg.

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...er den 250m blir det litt.annet...haha..snakk om å piffe litt på historia...

var vel ikke 190 som gikk så fort! :P

nope..

Tømt speedometre.

Men må bare la det være å tro det, for jeg vet nemlig hva som er sant og hva som ikke er sant.

Ikke noe vits i å sitte å jabbe svada på et jævla bilforum.

Fåkke nå respekt av det, i allefall ikke hvis ting kan motbevises.

Kjenner flere som holder til her, så¨da er det bare harde fakta som kommer ut, noe anet hadde blitt LITT for dumt.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye klaging på hastigheter da.. Er ikke lenge siden jeg og en kompis kjørte en liten tur i ca 270, og han gjorde det daglig til turboen røk (nå sparer han penger til ny turbo :p)

Men må medgi at det var ikke verdens beste vei å teste hastigheten på det de hadde der.. Var no svinger etc.. Men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår