Gå til innhold

Blir det något måtstånd i Norge i år...

Ranger emnet


Qvarnis

Anbefalte innlegg

Au da så helt bra gikk det ikke ikke bra men men ellers alt ok er godt.

 

Hva må man ut med for en sån 00 Impresa nå da?

 

Godt jeg også oppgraderer understell da :D

Bremser blei det ikke no av for min del han fikk ikke ut fingern han som skulle skaffe det :rolleyes:

 

Åssen bremser blei det på deg AP? Brembo? el?

 

Det bilde funka dårlig prøv igjen er nyskjerrig :D

 

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joa han Muphy har jeg vert borti endel i det siste.

 

Og han pleier og han en finger med av og til...

 

Håper bare servo tannstang styringa fiunker som den skal i følge alle beregninger skal det bli bra men Myrphy kan jo klaske til da....

 

 

Ellers får bakstillinga et ettersyn og nye coilovers men de må lages så jeg vet ikke om jeg får de til Våler :(

 

Men forstillinga har til det fått nye vinkler :D

 

Og kjøle pakka er snart ferdig håper det holder hvis ikke blir det hull i panseret.

 

Får vel legge opp no digere kjøle slanger til bremsene så de får jobba så godt det går.

 

 

Har du no bilder av vingen mm a er nyskjerrig? :p

 

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom ikke bilde opp??

jeg ser det jeg

men kan ikke du mail meg på magnus@microtronica.no da så skal jeg sende deg noen bilder...

 

caliperene er brembo og kommer fra 911 996 gt3, skivene kommer ifra 911 993 turbo.

 

 

Magnus

prøver med et bilde til denne gangen litt mindre 400*300

 

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qvarnis

Under 12.00s i år och nästa år slå vårt gamla rekord med ItsFunSierran på 11.07/212.

 

Qvarnis

 

Titta på bildene va bilen Qvarnis hel heftig farge og rå tøff front i det hele tatt hele bilen ser ut til og bli en kjeme suksess i utseende.

 

Fikk ni bromsad motoren?

Hur mycke gav den?

 

Lykke til med prosjektet gleder meg til og se bilen live.

 

Mvh

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorn sitter i bromsbänk just nu. Premiärturen går till Nurburgring den 20/4 för en veckas seriös shake down test.

 

Effekten kommer vi inte att gå ut med officiellt men vi hoppas i vart fall nå den teoretiska toppfarten om ca 332 km/h vid 7500 rpm. Det går att varva 8000 rpm.

 

Är det några norrmän som kommer till Custom Motor Show till påsk kom och hälsa PÅ i Yokohamas monter.

 

:) Q

The older i get the faster i was!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qvarnis

Motorn sitter i bromsbänk just nu. Premiärturen går till Nurburgring den 20/4 för en veckas seriös shake down test.

 

Effekten kommer vi inte att gå ut med officiellt men vi hoppas i vart fall nå den teoretiska toppfarten om ca 332 km/h vid 7500 rpm. Det går att varva 8000 rpm.

 

Är det några norrmän som kommer till Custom Motor Show till påsk kom och hälsa PÅ i Yokohamas monter.

 

:) Q

 

Så de skreiv det på sidene dine hel rått med tur til Nurburgring da lykke til håper alt funker som det skal.

 

Ok det høres ut som det blir nok iaf håper dere når måla.

 

Har inte tid skal mekke bil for og rekke bane treffa i år men et par kompisser skal ned da.

 

Skal du kjøre på Karlskoga banen 4 mai i år Q??

Er ikke Porsche klubben invitert dit da?

 

Lykke til igjen

mvh

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel...

 

Det mange motor "guruer" sier til meg er at det kommer ann på hvilken insugstemp du har før du setter på vanninnsprut...

Altså hvis cooleren ikke er stor nok vil det ha mere effekt enn hvis du har en cooler som kjøler luften ned til la oss si 20c .

Men i tillegg øker vistnok fyllningsgraden i cylinderen også. Og bare dette skal gi mere effekt. Sjekk linken under, står mye intresant.

http://www.aquamist.co.uk/rescr/rescr.html

 

 

Skal selvfølgelig teste dette da bilen skal bremses til våren, men før den står på rullene skal jeg ikke bruke det :cool:

 

 

M

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus:

Kjører på vanninjektion selv, styres av en elektronisk trykkregulator. Trykker inn når pumpene skal starte, og når de skal stoppe. Fungerer helt strøkent.

I fjor var jeg med å åpnet en cosworth motor som hadde gått i 2år på 2bar`s trykk med en T-35, og vanninjection.

Har aldrig sett en så strøken motor innvendig noen gang. Ikke ett gram med sot.

Skal selv kjøre denne sesongen med en liten del metanol i vannet, for å få litt mer flerr i motoren. Skal bli interessant å teste.:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår