Marius Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Driver å setter opp en counterstrike server. Er foreløpig kun IP : 217.8.136.85 Blir snart: cs.bilforumet.net :) Den står oppe så lenge linja mi står oppe hos Catch Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 YES!! jeg kommer og eier dere.. not.. Skal bare bygge ferdi en pc først.. og d tar jo litt tid :D "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Hva med DeltaForce da?? Har fått tak i meg Task Force Dagger :D Som kommer i butikken den 19. juli. :D :D :D ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Originally posted by marius Driver å setter opp en counterstrike server. Er foreløpig kun IP : 217.8.136.84 Blir snart: cs.bilforumet.net :) Den står oppe så lenge linja mi står oppe hos Catch Må bare spørre jeg. Hva er dette?? One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Originally posted by RS2 Må bare spørre jeg. Hva er dette?? He he.... et spill :D ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Eller Warcraft III ?? Hører rykter *kremt*kremt* om at det er bra :) Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Kommer ikke inn på serveren jeg ass.. :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Jeg er ikke helt med i detta spille greiene.. så forklar litt.. Går man inn på den severen også???? hæææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 vel.... Du har innstallert spillet på din egen PE-CE. Så istedet for å spille så kalt Single-player, så kan du logge deg på en spill-server på nettet og spille mot/med andre, som gjør det samme. Skjønte'r'u nå??? :) ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by Ratata vel.... Du har innstallert spillet på din egen PE-CE. Så istedet for å spille så kalt Single-player, så kan du logge deg på en spill-server på nettet og spille mot/med andre, som gjør det samme. Skjønte'r'u nå??? :) Oppfattet.... Kipt med ISDN da.. Ja ja, men en erfaring rikere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 hvis noen har lyst til og være så elskverdige at de kan låne/gi meg en cdkey som funker på nettet så hadde jeg vært evig takknemlig... jeg vil også være med og leke :) - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by volvofasII Oppfattet.... Kipt med ISDN da.. Ja ja, men en erfaring rikere.. Neida, det funker fint å spille med ISDN, kjenner flere som gjør det. Du kan fint få bra ping (latency/responstid) med det også. 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by Loppa Neida, det funker fint å spille med ISDN, kjenner flere som gjør det. Du kan fint få bra ping (latency/responstid) med det også. Hmmm OK.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Jeg har prøvd mange ganger men d funker ikke.. Hvilken port bruker du? "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 driver å setter opp en cs server på servern min...! :) den står 24/7 uten avbrudd... Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg