Marius Skrevet Juli 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Nå er servern oppe... den går 24/7.... 217.8.136.85 Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Nå har jeg lasta ned CS og HL. Skikkelige ulovelige saker... Men jeg får meldingen om at jeg må ha Service Pack 3 inne når jeg starter, og kommer ikke inn. Hva er dette for noe møl?? BTW. Har Windows2000 Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by marius Nå er servern oppe... den går 24/7.... 217.8.136.85 Fint ... da kommer jeg og eier deg om noen timer :ass :rolleyes: I`m soooo full of it :ssip: Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Men hva skjer `a ? Serveren er jo full av bots jo :confused: .... pointet med det var ? Greit at det kanskje er tomt innimellom, men sånn blir det jo på CS servere av og til. Og pleeeease gi noen admin log on .... tjiiipt å sitte og spille med lokere som bare TK`r i ett sett .... og da mener jeg HELE tiden :mad: AAHHHRRRG! I`ll be back to own U :rolleyes: Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Eni.. vi trenger adminer og få vekk alle botene.. Må jo innrømme at jeg føler meg litt bedre når jeg får drept powerzone dah :D "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Det er mange boter ja. Men det er bedre sånn nå vi nesten aldri er mer en 3-4 porsoner på serveren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg