Gå til innhold

T0mmen: B Vectra prosjekt

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Båndpasskasse er ei kasse med f.eks 4 kammer, som da heter 4 ordnings båndpasskasse. Delt opp i 4 kammer, elementene står i de 2 ytterste kammrene, og slår inn til 2 kamrene midt i, der bassrefleksrørene går opp i hatthylla. Så all bass som elemenenten produserer går rett i cupeen, og IKKE i bagagerom. Funker utrolig bra til sedaner!! Speile bryr jeg meg ikke stort om mer, da bilen selges til uka. En kamerat ifra Namsos som kommer og henter den på Onsdag eller Torsdag..Lyden i bilen min er KNALL! Både med tanke på bass, og lydkvalitet. Finnes ikke risting i verker karosseri eller innvendige deler, da alt er demper med Vibroplast M1 og Splen3015..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mhm.. okå pris da... :P

huske at eg hadde ringt å sakt 50000 så kommer eg å tar den med en gang :P

men ate en ting eg reagerte på var tre stripene på bilen .. hva er de? :S

Har du ringt å sagt at du skal ha bilen for 50 000,-?? Er ingen striper på bilen, bilen er nylakker for ikke mange dagene siden..

Hvis det er disse: http://pics.autodb.no/1482/1482619-bilde4-dsc02382.jpg du mener, så er det gjennskinnet fra 3 armaturer som henger i taket hos billakkerern. 60 000,- uten stereo, eller du skal få bilen til 70 000,- da med multimediaen, prosessor boksen til spilleren, frontsettet og en 2 kanals genesis amp. Har kjøper på subber og five channel..Da følger det med stereo til ca 16 000,- med på kjøpet, om du kjøper bilen for 70 000,- . Eller 60 000,- uten..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...