Gå til innhold

"Sportsbil" til rundt 130 000

Ranger emnet


kimjorgen

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Cabben er jo ikke akkuratt noe sportsbil, den nederste er jo ikke registrert, og de 2 øverste fortjener vel ikke noen kommentar engang?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker for alle fine forslag og meninger:p blir bilhandel om ca 14dager regner jeg med. Fortsatt ikke bestemt meg 100% :/ bare og komme med flere gode meninger/forslag. Holder en liten knapp på 323 gtr, men de fleste er jo maks rævkjørt :/ Noen meninger om lancia delta? heftige biler det? :p

92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er svinemorsomme (det burde jo jeg vite), men du bør styre unna de billige eksemplarene med mindre du er forberedt på å skru relativt mye.

 

Jeg bruker min til og fra jobb hver dag og er storfornøyd. Litt tørst, men det oppveies av morofaktoren og ikke minst LYDEN ;)

 

litt OT,du som kjører den blå??

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbokano: nei, det er en kis fra Flekkerøya. Vet du om han har skilter på den forresten?

 

Kimjorgen: Dersom du bare skal ha èn bil og du er relativt avhengig av den ville jeg ihvertfall satset på noe som er velholdt og godt passet på, uansett hva slags bil du velger. Å kjøpe ferdigtrimmet kan være morsomt, da slipper du å bruke tid og penger på å gjøre det selv. Til gjengjeld må du "ta til takke" med oppgraderingene den forrige eieren valgte å bruke penger på. Kjøper du en bil som er tilnærmet original får du jo plukke deler selv, pluss at risikoen for at den er kjørt i hjel nok er mindre.

 

Det kan også være verdt å ta ting som delepriser og -tilgang, pris på forsikring, image, eierglede, osv. og veie alt opp mot hverandre. Lykke til med valget uansett hva du lander på! :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har man jo biler som Porsche 944 og 928, Maserati Bi-Turbo, Alfa Romeo 155 Q4, Lotus Esprit, +++ dersom du vil ha noe som er mer utradisjonelt ;)

 

Kanskje ikke like feilfrie som en Toyota, Nissan eller Mazda. Og ikke får man det meste man trenger av deler på Mekonomen, eller et utall grusomme spoilere og plastikk-addons til hos nærmeste styling-sjappe, men i høyeste grad entusiastbiler som du blir GLAD i, biler som ånder autofili, kjøreglede, følelser og råskap fra den gang biler var biler og ikke bare et transportmiddel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår