Gå til innhold

Kjøpt meg Polo!!!

Ranger emnet

PoloBoy

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig gått til innkjøp av en snerten liten Polo! Bilen ble hentet i Oslo i går og kjørt hjem på kvelden. Bilen er en 98 mod 1,4i som har gått ca 84 000 med fullt servicehefte og 2 eiere. Er også hanskerom i bilen.....(Er dette orginalt a?) Har foreløpig ikke så veldig mange planer, da den skal brukes til daglig, og jeg ikke skal legge ALTFOR mye penger i denne bilen, men har noen planer iallefall:

* 16" Felger (trenger tips her)

* Senkesett (40 mm? Tips trengs her også:D )

* Farge baklyktene røde

* Hvite blinkers

Ellers tar jeg imot tips og råd med STOOR takk, bare husk at dette skal være en bruksbil som ikke skal kostes ALTFOR mye på, i tillegg til at søster skal disponere den nå og da!

post-2435-13804851946204_thumb.jpg

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Røde baklamper kjøper du nytt eller brukt fra Polo 6N2, blir cleanere og mer hi-tech!

Hehe, okei, cleanere og mer high tech ja, stemmer det, men også koster litt mer..... her skal det spares, blitt gjerrig serru....;)

Neida, takker for tipset iallefall, er sinnsykt sugen på klare lykter foran!

Skal også få dratt av listene på siden, for cleanere look, men gidder ikke gjøre dette før til våren, den forblir orginal i vinter tror jeg, skal ha den klar til vår treffet på lier iallefall!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Kanskje det blir kuult hvis du er litt sær og beholder de små fangerne(?)

Hvis du er ute etter å spare penger - kjøp brukte felger!

Klart det er penger å spare på å kjøpe brukt felg, men da skal du være heldig å finne noe også. Er litt skummelt å kjøpe brukt, med tanke på skjeiv osv., dessuten får du akkurat hva du vil ha når du kjøper nytt. Men, for all del, hvis du vet om noen, eller noen har noen kule hjul å selge, SI IFRA!

MR_Simba, bilen er reg. 11.02.98 og den er kjøpt ny i norge, så tror det er org. Tviler på at hu gamle dama bytta ut de (isåfall)hvite blikersene med orange...... ;)

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Ser for meg at jeg kommer til å beholde fangerne foreløpig, og se hva jeg kan få ut av det!

Det kan nok være en ide:)

Tror jeg ville gjort som du sier å rive av listene først og bytte lykter all over. Sommerhjul trenger du jo ikke eventuellt før neste år uansett..hvis du ikke skal satse litt nå på tampen av sesongen ;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider