Gå til innhold

Noen på østlandet som kan bygge kasse for meg?

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kødda lenge nok med den jævla kassa mi, jobber borte hele uka, så har snøtt med tid når jeg bare er hjemme i helgene, så skulle hatt noen til og bygd kassa for meg. Subbene er forresten 2 stk JBL gti 12" mk2.

Jeg jobber på den nye e6 i østfold, så hadde passa fint med noen som bodde i nærheten av strekningen Kongsberg-Svinesund. He He.

Hadde vært helt max om noen kunne gjort det, betaler så klart for jobben og matrialer, så er det noen der ute som er flinke til og bygge kasser så rop ut.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kødda lenge nok med den jævla kassa mi, jobber borte hele uka, så har snøtt med tid når jeg bare er hjemme i helgene, så skulle hatt noen til og bygd kassa for meg. Subbene er forresten 2 stk JBL gti 12" mk2.

Jeg jobber på den nye e6 i østfold, så hadde passa fint med noen som bodde i nærheten av strekningen Kongsberg-Svinesund. He He.

Hadde vært helt max om noen kunne gjort det, betaler så klart for jobben og matrialer, så er det noen der ute som er flinke til og bygge kasser så rop ut.

 

du har jo autod.no som holder til i elverum da :)

 

edit: men det er vel ganske langt unna når jeg tenker meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt mer en en liten svipptur opp dit ja. he he. Helst noen nærmere. Jeg er villig til og kjøre litt, men elverum er litt for langt og hadde vært fint om personen som skal bygge kassa tar egne mål og slikt, da slipper det og bli noen misforståelser og slikt, har bygd ei kasse, men den blir for liten, og skal jeg bygge den så den passer blir den for stor og så har jeg ikke tid til og surre med alt dette selv og hente matrialer og slikt.

Så kassa må bygges for stor, men har noen spennende planer for litt greier inne i kassa. Jeg skjærer ut hull til elementer og port selv og bakveggen på kassa lager jeg selv.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok ikke noen vanskelig jobb for en som har laget ett par kasser før, så trenger ikke ta tak i værstingfolka helt enda tror jeg ;)

 

Er ikke noen i vennekretsen eller andre bekjente som kjenner noen som kan da? (den typiske at noen kjenner noen som kjenner noen som har en fetter som kan fikse lissom :D )

 

Er sikkert en på forumet her som ikke er så langt unna deg med nok peil :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne bygd den kassa selv også, bygde ei kasse, men problemet er at jeg har jo 2 mål på kassa som er faste, det er høyden og dybden.

Membran skal stå mot sete ryggen og porten skal også ut i skiluka i baksetet, deler av problemet er at jeg ikke får plass til 2 stk 4 toms porter som elementene skal ha, men en 6 toms port går med nød og neppe, men en 6 toms aeroport er svær, så da var ikke kassa bred nok til og få dytta inn alt denna driten i fronten på kassa og dybden var også i minste laget p.g.a at elementene bygger ganske mye inn og enden på porten blir liggende helt inntil bakveggen.

Og siden tålmodigheten og tia mi ikke strekker helt til, så hadde det vært fint om noen kunne bygge ei ny kasse for meg.

Trenger ikke og væra de værste folka, men det skal væra bra kvaltiet på jobben og fine skjøter på kassa, så jeg slipper så jævli mye sparkling og slikt etterpå.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår