[JR-Performance] Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Skamfet bil ja! er jo smart det å ha av fronten når han skal kjøre over fjellet på vinterføre:) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Litt OT, jobba i røldal hele vinter på hordatun! Kjekke veier der fra hotellet ned til shellen \ "sentrum" ! Endte med kontra inn i halvmeter høy betongkant på tungt snøføre! Ohh yeah. Skal si jeg har lært siden den tid. hmm, jobbe du i røynstrand? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Litt OT, jobba i røldal hele vinter på hordatun! Kjekke veier der fra hotellet ned til shellen \ "sentrum" ! Endte med kontra inn i halvmeter høy betongkant på tungt snøføre! Ohh yeah. Skal si jeg har lært siden den tid. har du rød a4 med styling? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Dette er kompisen min Anders sin ja. Frontfangeren var av samt skjørtene. De var med en annen bil over fjellet pga.........ja.... fjellet. Vi var å hentet dem dagen etter. :) Diffen raste på bilen samme dag som den kom hjem til Haugesund. Ble byttet til en Skyline diff dagen etter. Denne bilen er kjøpt for treff så den blir nok å se ja. Det skal ikke være en pynte bil, men en bil for drifting. Den er hentet inn til landet av Japan Sports Import i Haugesund. Samme gutta som har hatt skilt på en del Skyliner i Norge. Pease! Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bang`en Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 fronten på bilen va temli knust når eg henta ann i drammen, tulligane på båten så kjørte litt fort når di sko ha bilen inn:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 fronten på bilen va temli knust når eg henta ann i drammen, tulligane på båten så kjørte litt fort når di sko ha bilen inn:( hehe, sånn går det.. Planer om nye felger til sommeren eller? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bang`en Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hehe, sånn går det.. Planer om nye felger til sommeren eller? Blir enten kvite work felgar bak, eller volk GTC:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Blir enten kvite work felgar bak, eller volk GTC:) Nice:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 har du rød a4 med styling? Røynstrand? Næh... jobba på hotellet i bakken på vei opp mot skisenteret... det som skal rives nå! Ellers kjører jeg en lilla audi A4.. standard med eksos og senk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Røynstrand? Næh... jobba på hotellet i bakken på vei opp mot skisenteret... det som skal rives nå! Ellers kjører jeg en lilla audi A4.. standard med eksos og senk! å ja, bilde av a4 ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 fangeren blei knust under frakt fra japan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 å ja, bilde av a4 ? http://www.skjer.com/biltreff/bilen2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Så kjipe felger Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg