Aleksander Urke Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Hei på du dei, nykommler ;D Du treffer "oss" egentli over alt;) Men som regel "henger" vi på Statoil ved Moa, lr på Shell i Vegsund! Sjekk ut: http://www.shellivegsund.cjb.net eller http://www.west-crusing.cjb.net Kvar søndag fremmover skal vi prøve å få til en sann rekke som du såg i byen! Vi var da 26 biler;) Mye vill råning på sula landet oxo!! onfiredevi :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 west crusingteam.. nedlagt for godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 har roadbloc vert å tatt litt arkivdykking nå eller? :op Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Kebab gud har roadbloc vert å tatt litt arkivdykking nå eller? :op Heh.. rettere sagt så fann jeg den på googlesøk :P Tenkte jeg skulle plage west crusing team litt om di eksisterte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Kommer nok sterkt tilbake til våren, du er ikke tilfeldigvis en av de lokale rånerene fra ørsta da vi var 14-15 biler der? Og Supra'n kjørte fletta av en Audi A4;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by EvenS Kommer nok sterkt tilbake til våren, du er ikke tilfeldigvis en av de lokale rånerene fra ørsta da vi var 14-15 biler der? Og Supra'n kjørte fletta av en Audi A4;) heh.. er fra ørsta ja.. men råner nei.. få skikkelige skilter på supraen dere.. så har dere noe mer å stille opp med.. + det er endel flere biler her nå som kan stille opp imot den supraen med 170hk:P hehe.. (ikke det at jeg tror den er så tam da men) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hahaha..DET husker jeg godt;) hehe...Var vell egentlig ganske tåplig av oss begge..men når jeg fikk supran på sida..så MÅ man jo bare prøve da:D :D Men kommer sterkt tilbake med over 300++hk i nyåret:) kan godt prøve engang til:P *le* Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Var det deg asså karlove?:) Var ikke den mest forsvarlige kappkjøringa nei.. hehe.. men sånn kan det gå;) Jeg kjørte den Polo'n som sto å burna med et hjul mens Supra'n spant donuts på plassen der vi sto, kanskje en liten grunn til at girkassa mi rauk mon tro;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 si fra nestegang da :) så skal vi nok klare å samle sammen litt biler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 hehe! Jasså ? så girkassa rauk ? lite bra!;( Men det koster å ha det "morro" hehe:) Men ja, den kappkjøringa var litt drastisk ass! ble litt redd når vi kom oppi svingen der!! ..skummelt..:D Men man må jo bare prøve når sjangsen byr seg da;) ekke så ofte her kommer en supra forbi:P Men dere må jo ta dere en tur igjen snart! Er jo morro når folk samles ;) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Får fyre opp folket til en tur med enda flere biler når været blir bedre, og sommerhjula har komt på. Så sir vi fra og kanskje vi får et lite "streetmeet" i ørsta;) Jeg satt bare å lurte hva i alle dage dere drev med.. om ingen skulle trekke seg snart;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 jeg holder gassen til en av oss "vinner" ! hehehe:D:D men i ettertid å synst jeg faktisk det var litt gapent.. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by EvenS Får fyre opp folket til en tur med enda flere biler når været blir bedre, og sommerhjula har komt på. Så sir vi fra og kanskje vi får et lite "streetmeet" i ørsta;) Jeg satt bare å lurte hva i alle dage dere drev med.. om ingen skulle trekke seg snart;) Hadde vert artigt det ja :) Husk å si fra iallfall en uke før, slik at vi også får samlet litt folk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 #¤&/( Drit meg ut du.. heh, tar d med en klype salt... Liker ikke at navnet mitt står der! Ser helst att tråden blir slettet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 her er det ikke snakk om å drite ut noen :) Prøver bare å hisse dere litt opp slik at vi får til et lite streetmeet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg