BBS_RS Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by roadbloc må bli i sommar engang da vertfall! :) Noen som har tips om dato? jeg kunne ha laget noen plakater:) Men tror det blir bare et streetmeet ut drag og slikt..(spørst hva folk vil da :) Hadde vert fett å fått en stor gjeng til å møte opp da! Å ja, det kan godt komme folk fra andre plasser:) Ikke dum idè det der nei, men når blir det arrangert sånn Street Legal(drag) greier der inne? Men må passe oss for han syklisten som var der sist, for og sykla rundt å skreiv ned bilnummer..hehe Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Lurer litt på hvor vi skulle ha hatt d.. går vel and på fotballbanen eller noe slikt :) Men drag hadde vert gøy, får se hva vi kan få til :) Skulle ha laget et nytt innlegg i Happenings med navnet "StreetMeet Ørsta" :) Så litt flere hadde sett det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hadde vært morsomt å fått igang noe stort da. Si ifra så får jeg med noen venner jeg også! ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 sjekk ut Streetmeet i Ørsta på happenings! Så kan vi helder diskutere der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Da var jeg ferdig dimma :D Men har åsså klart å rota vekk lappen.. hehe.. Faen til greie!! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by S2alek` Da var jeg ferdig dimma :D Men har åsså klart å rota vekk lappen.. hehe.. Faen til greie!! :eek: Stikk til purken å få midlertidig kjøretilatelse, den varer i 3 mnd. Så om 1 mnd kan du reise på biltilsynet for å få nytt sertifikat. Koster 300,- da men... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 så en hvit sierra cosworth og en bmw m3 i borgunveien i ålesund i går.. hvem eiger den hvite cosworthen? den var syk lyd på.. heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg