Volvo740Turbo Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 trenger som sagt mål på gummiklossen i bakkant til M90 kassa... noen som vet eller kan måle ? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Eg skal ta å måle når eg etar bilen min opp på bukk nestegang. Blir vel til uka igjen... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Eg skal ta å måle når eg etar bilen min opp på bukk nestegang.Blir vel til uka igjen... er jeg som lurer.. og jeg skulle ha mekka meg en i morgen.. tenkte jeg skulle bruke enten nylon eller polyurethan.. har en beta liggende så høyden kan jeg egentlig bare sage til etterhvert.. men stemmer det at det bare er en klosse med gjennomgående bolt i, og ikke som et motorfeste, der hver av boltene sitter fast i klossen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 hmmm , på M47 er det vertfall type motorfeste (der kan en faktisk BRUKE motorfeste og! :) hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 hmm..okei.. lars viktor sa hvertfall at det var ulikt, men han viste ikke målene på det fordeom:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg