Jonaldo Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Etter innbrudd i bilen sitter jeg igjen med Kart-dvd'en og GPS-mottakeren fra min Pioner Avic-x1. Kartet er over Europa og har norsk tale. Ledningen til GPS'en er klippet, men fult brukbar. Nypris på dvd'en er +/- 2500,- Kom med bud/bytteforslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Ingen som trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 hvor mye for gps mottakeren? blåtann? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 og vis det var det, kjøper jeg den gjerne, bor i utkant drammen, så kan hente den rimlig kvikt, trenger en blåtann gps mottaker til min nokia n73 Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Sorry for tregt svar. Er ikke Bluetooth. Er den som originalt følger med til Pioneer Avic-X1. Ledningen mellom GPS og hovedenhet er klippet, så er ikke mange kronene jeg skal ha for denne..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg