oledeg Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg tengte å lage en spørsmåltråd som alle kan spørre spørsmålene sine i :) Så blir det en samlet tråd som kan være til hjelp til mange nybegynnere angående regler osv. Jeg begynner: Angående regler i Superstreet 1+. Hvordan er reglene ved monterieng av batterier, bass kasser og B-stolpe vegg ? Mvh: Ole Martin Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jeg tengte å lage en spørsmåltråd som alle kan spørre spørsmålene sine i :)Så blir det en samlet tråd som kan være til hjelp til mange nybegynnere angående regler osv. Jeg begynner: Angående regler i Superstreet 1+. Hvordan er reglene ved monterieng av batterier, bass kasser og B-stolpe vegg ? Mvh: Ole Martin Henviser også til http://www.dbdragracing.no og reglene som står der. Det er ingen begrensninger på antall batterier eller plassering, batteribokser under bilen må monteres bak B-stolpen såvidt jeg kan lese i reglene. Ang. vegg skal denne være bak b-stolpen, og ved snortest skal ikke vegg eller subwoofer komme i veien for snoren. (snortest = man tar en snor mellom b-stolpen på fører og passaskjersiden og fører den fra bunn til topp i den bakre dørkarmen.) Samme gjelder forøvrig basskasser, må ikke komme i veien for snortesten, ellers er det vel rimelig fritt der, bare husk å feste de forsvarlig i tilfelle man skulle være uheldig å krasje, lite gøy å få en flere hundre liter stor basskasse i bakhode. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er jo selvforklarende å feste anlegget skikkelig, Men er det noen regler som sier noe om dette. Er vanskelig å skjønne alle reglene :) Burde nesten ha en regelbok for DB dragracing normal users, og en for dummies :p Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er jo selvforklarende å feste anlegget skikkelig, Men er det noen regler som sier noe om dette. Er vanskelig å skjønne alle reglene :) Burde nesten ha en regelbok for DB dragracing normal users, og en for dummies :p Du trenger ikke feste noe som helst i dB Drag Racing Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg