volvo244 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Har kjøpt volvo orginal senking til 960'n ,men syntes fortsatt den er alt for mjuk! (subber i innerskermen framme) Så jeg vurderer bilstein eller koni, men som dere sikkert vet så er det ikke altid like lett å få taki oppgraderings deler til 960 (95-mod) Skal også bytte demperene bak ,da de er orginale.... Så det jeg lurer på er om detta er likt på 940 og 960? Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Fram er opphenget forskjellig fra 940 så støtdemperne går ikke om hverandre. På 940 sitter det en demperinnsats i fjærbeinrøret, mens på 960 95> bytter du hele fjærbeinet nesten. Bak er jeg ikke sikker på hvordan det ser ut på 95>, men på 91-94" kan 940 dempere tilpasses ganske enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 ok , takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg