nomix Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Rent teoretisk kan du jo foreta en borgerarrest, kan du ikke? Hvor godt det vil gjøre seg vet jeg ikke. :) Men noe jeg personlig ville gjort om jeg så politiet bryte loven gjentatte ganger, da samme person, jeg ville rapportert det som det er, svinkjøring. ;) En anmeldelse av politiet som om politiet var privatpersoner, kunne absolutt vært interessant. For eksempel, dersom politiet angriper noen som ikke opptrer slik at bruk av makt er forsvarlig, ring politiet og anmeld overfall. :) Det vil jo gå til SEFO, men tror det hadde skapt noe oppmerksomhet. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 SEFO er det ikke noe som heter lenger.... Spesialenheten for politisaker er det nye navnet. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Rent teoretisk kan du jo foreta en borgerarrest, kan du ikke? Hvor godt det vil gjøre seg vet jeg ikke. :) hmm.. litt tankespinn... Hvis jeg ser snuten gjøre noe ulovlig.. kan jeg da legge dem i bakken (teoretisk, i virkeligheten hadde vel jeg blitt lagt hardt i bakken med en gang.. ) og ringe 112 og si at jeg har fakket en forbryter??? :hammer Rent teoretisk selvfølgelig... Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Rent teoretisk skal du kunne det. Ikke f... i praksis. Men ring 112 og rapporter, som prinsippsak! :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Poletiet tror de er hevet over trafikk reglene, selv om de egentlig ikke har lov til aa engang bryte trafikk reglene i full utrykning, HVIS det er for fare for trafikken, saa teoretisk, kan du staa paa forkj0rsretten din selv om de kommer med blaalys, krasjer de i deg da, blir det normal gang ved skyld deling, de overholdt ikke vikeplikt. men... det driter de i... jeg bor ved en barneskole, i en 30 sone, poletiet er de som er daarligest til aa holde fartsgrensa der, og de har allerede klart aa kraesje inn i en kompis sin bil da de br0t vikeplikten, idioter er de. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg