Einart Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 dritstili, kor får du kjøpt doble weberforgassere egentli? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ebay, brukthandel over nett, og diverse butikker jeg ikke husker :S Sparer endel på å handle rett fra USA da. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Er til salgs no, lure pao om eg ska kjøpa dan, me får sjå om me greier å skrape sammen peng til den ;-D Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asconapusser Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 kor får man kjøpt sånn frontspoiler som han har? Treng d t min + plastfangera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 kor får man kjøpt sånn frontspoiler som han har? Treng d t min + plastfangera. http://www.opelmotorsport.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 leeenge siden update her..men nåværende bilder/utseende på bilen er slik: ...og mye rart er bygget om og blitt kostet på:cheers: Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg