Gå til innhold

Treff i Bergens området!?

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

Jeg mener det er en stund siden det er holdt noen treff på vestlandet(bergensområdet) og kunne tenke meg å gjøre noe med det!

Hva med et treff lørdag 6. september om kvelden. Da er jo det "Esso-kickers" banekjøring på dagtid, og da hadde det jo passet med et treff senere på kvelden... Et treff og litt cruising etterpå?

Treff sted har jeg ikke peiling på, men det kunne jo vært kjekt med noen hint og om noen gidder stille opp!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå er det bare å begynne å spre ordet, så kan det vel kanskje bli noe bra treff ut av det.

Bare håpe på at "onkel" tar fri den kvelden.

Vi burde vel kanskje finne et sted der det er muligheter for å være på kveldstid. Noen som har noen ide?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så bra da?

Det er jo mørkt og trist der ute. Dessuten er det vel litt biler som står parkert i området der til søndagen?

Åsane er OK, men det er vel litt oppbrukt?

KAnskje det kunne vært en mulighet nede utenfor Sande Auto på nyborg?

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erikk

både Ikea og park plass på Kim tvedt/lagunen fungerer fint!

Lyst og fint 6. sept til langt på kveld!

Kim tvedt er jo fint mtp mcdonalds...Kanskje lønningen

Tror ikke det er lov å parkere på kim Tvedt etter klokken 21.00. Blir kastet vekk av purken hele tiden.

Ikea er jo et greit sted å ha streettreff på, men hva med litt variasjoner?

teste ut ting osv.

Et alternativ hadde jo vært sentertaket på vestkanten. Visst det hadde begynt å regne osv så er det bare til å kjøre ned en etasje.

Det er lov til å stå der oxo.

Hadde jo vært 1 mulighet av mangen:)

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

Tror ikke det er lov å parkere på kim Tvedt etter klokken 21.00. Blir kastet vekk av purken hele tiden.

Ikea er jo et greit sted å ha streettreff på, men hva med litt variasjoner?

teste ut ting osv.

Et alternativ hadde jo vært sentertaket på vestkanten. Visst det hadde begynt å regne osv så er det bare til å kjøre ned en etasje.

Det er lov til å stå der oxo.

Hadde jo vært 1 mulighet av mangen:)

Er det pga legevakten det er åpent?

Det finner mange muligheter, feks på melkeplassen er det en stor parkplass som ikke ses fra hovedveien...

også på sotra finnes det muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er viktig. Flytte litt på seg.

Vestkanten er et bra alternativ, eller kanskje laksevåg senter. Der er jo det litt skjermet, samt en kan stå under tak.

På melkeplassen "hadde" jo vi et bra sted, men nå er det begynnt å grave opp hele plassen der bak fotballbanen, men jeg tror vi skal kunne få plass til noen biler.

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Dette tror jeg er viktig. Flytte litt på seg.

Vestkanten er et bra alternativ, eller kanskje laksevåg senter. Der er jo det litt skjermet, samt en kan stå under tak.

På melkeplassen "hadde" jo vi et bra sted, men nå er det begynnt å grave opp hele plassen der bak fotballbanen, men jeg tror vi skal kunne få plass til noen biler.

Utpå sartor senter er jo det en gigantisk parkeringsplass!

men kanskje det blir litt langt å kjøre for folk som kommer fra Åsane,Os osv.

som du sa så er variasjon veldig viktig. Få litt spredning på hvor treffeneer og ha treff på passende dager og tidspunkt.

Men en ting er sikkert. Bilmiljøet i Bergen er på vei oppover og det er positivt:)

Vi må bli flinkere til å arrangere treff

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. 6september er vel første gangen på lenge eg har fri. Må droppe BMW nå på søndag pga fagprøve og våler er litt langt og dyrt med tanke på overnatting, tur osv. ingen eg kjenner som har stor nok BMW til å nappe med seg campingvogna hell. Så ett treff i bergensområdet hadde gjort seg. Er alltid mye moro og se......

Bilinteressen generelt er vel på vei opp i landet. Og bra er det, bortsett fra noen som spiller litt useriøse av og til.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd det kommer så brått på. Håpet jeg kunne ha 300 klar til neste treff. Men jeg kan stille med to stk dv kamera.. Bare å gi meg en lyd på sms hvis det blir treff. Ettersom jeg er ikke aktiv på forum hver kveld og jeg glemmer det mest sannsynlig hvis det blir treff

41289389

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider