Gå til innhold

Treff i Bergens området!?

Ranger emnet


villejan

Anbefalte innlegg

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Treff lørdag 6. er konge! Jeg tror jeg kan rekke dette... Hehe...

 

Et annet forslag er jo taket på Gullgruven... Uten at jeg garanterer at det er åpent på nattestid... Hvis det hadde vært åpent, hadde dette vært perfekt, da purken ikke kan se opp på taket fra hovedveien, og hva er egentlig sannsynligheten for at de tar en tur på taket på Gullgruven? Og dessuten ingen naboer som kan plages...

 

Ellers er parkeringsplassen utenfor Sparkjøp/Sande Auto også stor, og "isolert"....

 

Et annet alternativ er den store parkeringen ved siden av Odontologen/Prekliniske Institutter... Eneste er at den kan lett sees fra hovedvei... I samme området vet jeg om en stor parkering... Kjører opp mot Ulriken, følg veien videre opp, til du kommer til en svært liten rundkjøring, til venstre, ned en bratt bakke på 4-5 meter, og velkommen til en stor og "privat" parkering... Ulempen er at det ligger rett ved noen blokker, med folk som kanskje ikke er glad for ansamling av folk...

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg!

 

Vi har jo fått en del interessante ideer over hvor vi kan arrangere et treff.

Det jeg synes passer best er plassen utenfor Sande Auto på nyborg. Det andre er på taket på "Arena 1" på Gullgruven. Men igjen på begge steder er det veldig langt fra de som evnt. måtte komme fra os eller andre omegn.

 

Kanskje vi kunne dratt i gang en stemmegang:

 

A) Gullgruven

B) Sande Auto

C) IKEA

D) KIM Tvedt(lagunen)

E) Vestkanten

F) Andre forslag(spesifiser)

 

Dette er vel de som er de beste så langt.

 

JEg vurderte faktisk å snakke med vår alles kjære onkel politi for å snakke med dem å være ærlig å si at det kommer til å bli arrangert et treff, men det er nå bare en tanke foreløpig. Det kan jo da tenkes at vi kan få litt friere tøyler!

 

Takker for all tilbakemelding. Hvor mange tror dere det kommer?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag er det meldt noen skyer, en del sol og 18 grader... i følge TV2 (tirsdag 02.09)... Blir dette treffet noe av, eller skal vi begynne å legge andre planer for helgen?

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villejan: kunne ikke du satt opp en poll, så kan folk stemme over hvor de vil ha det?

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver, men får det f...ikke til!

Utrolig irriterende!

 

Jeg ser også at Essokickers har laget til flere treff i tiden framover og frykter at dette skal ødelegge litt for oss. Nå håper jeg at vi klarer å samle sammen noen folk å klarer å bevise at vi klarer oss "uten" dem.

 

Få sammen folk å still opp!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal det ødelegge at essokickers.com har "laget til flere treff fremover" (hva du nå enn mener med det..) egentlig?? Og at du vil klare deg uten essokickers?

 

De siste treffene (i allefall som jeg har vert på) i Bergen har gått helt fint med onkel politi og alt.. Det gjelder jo bare å begrense seg..

 

Så.. blir det treff eller? Lag det i allefall klart HVOR og NÅR så det ikke blir ti biler på hver foreslåtte plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Jeg prøver, men får det f...ikke til!

Utrolig irriterende!

 

Jeg ser også at Essokickers har laget til flere treff i tiden framover og frykter at dette skal ødelegge litt for oss. Nå håper jeg at vi klarer å samle sammen noen folk å klarer å bevise at vi klarer oss "uten" dem.

 

Få sammen folk å still opp!

 

Er det bestemt kor???

Ta en sjefsavgjørelse sli en kan begynne å få folk med!!!!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si parkeringen utenfor Sande Auto ute i Åsane fra kl 20 og utover? Kan ta en cruise ut mot sentrum eller kanskje Lagunen etterpå... Hva sier folk? Hvis det ikke er store protester, regner jeg med at folk godtar forslaget...

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Området med industrihusene på Nyborg kan være et veldig godt alternativ, eneste problemet vil vel gjerne være mange parkerte biler fra bilbutikkene der som faktisk står litt spredd og kan ta opp endel plass.

Men det er jo plass der til å leke seg på snøen så hvorfor ikke.

 

Taket på Gullgruven er for lite, ferdig med det, ellers kan vi like gjerne bruke plassen utenfor Åsane Hagesenter, den er like liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår