Darkstar Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Vi skal ikke prøve å få igang noen treff i forbindelse med Bilexpo i Arenum den 27/9 da? Bare et forslag!!!! Vet ikke hvordan stemningen er for dette? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by JuIius Nja, ikke så populært å nevne navn i dette fora. Men du har gjerne sett den lilla BMW E36 318iS, en Audi, Ford Fiesta XR1, Opel Calibra (kamelonlakk) etc... Av damer er det masse å ta av der oppe... så den lilla bimmeren her hin dagen, høres akkurat ut som når flaggruten er på vei ut byfjorden :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Den bråker, ja. Men det er får i ulveklær.. Den går overraskende dårlig! Jeg kjørte den til Haugesund, ikke noe særlig på langtur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Passat_RS Vi skal ikke prøve å få igang noen treff i forbindelse med Bilexpo i Arenum den 27/9 da? Bare et forslag!!!! Vet ikke hvordan stemningen er for dette? Jeg mener det at det vil bli ganske håpløst, sånn med tanke på at det er stor fest innendørs i Arenum på kvelden. Jeg tror ikke dere bør satse på noe før tidligst i oktober. Nå til helgen blir det for kort tid, neste helg er det Gatebil på rudskogen og da er det nok veldig mange som er der og helgen etter er det jo i Arenum. Så første eller andre helg i oktober vil jeg tro at er mest passende i forhold til å klare å trekke folk. Det var bare min tanke, så får dere se hva dere vil gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 lilla bmw/opel kamelon... (F- fisk, han vet jeg hvem er) det gjør vel alle.! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Fisk ja.. Lenge siden jeg har hørt noen kalle han det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Har alltid bare hørt han bli kalt det, men vet ikke grunnen. Opplys meg! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg tror han ble kalt det når han var mindre fordi han luktet drit (les: fisk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Turbotrille Jeg mener det at det vil bli ganske håpløst, sånn med tanke på at det er stor fest innendørs i Arenum på kvelden. Jeg tror ikke dere bør satse på noe før tidligst i oktober. Nå til helgen blir det for kort tid, neste helg er det Gatebil på rudskogen og da er det nok veldig mange som er der og helgen etter er det jo i Arenum. Så første eller andre helg i oktober vil jeg tro at er mest passende i forhold til å klare å trekke folk. Det var bare min tanke, så får dere se hva dere vil gjøre. Rimelig enig... Sørg for å planlegge i god tid også... Tror det var litt ødeleggende at vi ikke helt ble enig om hvor det skulle være før noen få dager før... Turbotrille: Var det pga det dårlige oppmøtet at dere fra essokickers stakk rimelig kjapt? Det var jo dere som stod for det lille som var av "underholdning" den kvelden... Villejan: Fikk med meg din bimmer, når du rullet inn på plassen, men det var fordi jeg visste du kjørte compact... Den caben fikk jeg med meg... han som prøvde seg på en skrens/sladd på vei ut av plassen? Angående jungeltelegrafen... Jeg sende mld til en del folk, men de fleste måtte jobbe... Men jeg overtalte 4-5 kompiser, men de kjørte ned "kollektivt" i en Vectra sport, og jeg ble faktisk rimelig flau når de trappet opp til noe de trodde skulle være streetmeet... Der stod jeg og måtte forklare at det tydeligvis ikke var særlig mange som gadd å ta turen... men men... håper på litt bedre entusiasme fra bilfolket neste gang.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 på en sladd ut fra plassen.... ikke noe mere enn det. Ble jo nesten flau. Dte er jo en 318, og jeg klarer bedre med pacten min enn det derre. Må bare få fikset hjulstillingen min igjen, slik at jeg ikke ødelegger dekket mere! Etter et forsøk på å samle folk, så innser jo jeg det at man må gi beskje minst en uke i forveien! Skal nok på Bil expo, bare håpe jeg har "nye" bilen min til den tid! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Lese dette: http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah/Blah.pl?,v=display,b=1,m=1064029409 Er helt enig, vi må få igang noe snart.... Er jo totalt dødt for tiden! Tror det beste er en kveld i uken. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Hva med Torsdag kveld? Stiller med 300. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Enig. det har vært ordentlig dafft i år. Men det må være et sted der man finner frem... IKEA er vel egentlig det beste stedet selv om det er litt utbrukt. hadde null peiling på hvor det forrige treffet var (takk til turbotrille som viste vei. :D ) men men, er med på treff jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by RaCk Hva med Torsdag kveld? Stiller med 300. :) Er vel kanskje litt kjapt... Hva med en kveld i neste uke da, torsdag for eksempel? Så lar vi jungeltelegrafen gå en liten stund i forkant? Skal vi bruke parkeringsplasser bør vi vel vente til etter butikkenes stengetid? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Passat_RS Er vel kanskje litt kjapt... Hva med en kveld i neste uke da, torsdag for eksempel? Så lar vi jungeltelegrafen gå en liten stund i forkant? Skal vi bruke parkeringsplasser bør vi vel vente til etter butikkenes stengetid? Så torsdag neste uke kl. 21:00? du får ta en sjefs avgjørelse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg