Gå til innhold

Treff i Bergens området!?

Ranger emnet


villejan

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw_bergen

Skal vi si parkeringen utenfor Sande Auto ute i Åsane fra kl 20 og utover? Kan ta en cruise ut mot sentrum eller kanskje Lagunen etterpå... Hva sier folk? Hvis det ikke er store protester, regner jeg med at folk godtar forslaget...

 

Da sier vi parkeringen ved Sande Auto/sparkjøp fra kl 20.00 da??????

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parkeringsplassen utenfor Sande Auto klokken 20 på lørdag...

 

 

Det jeg mente med at essokickers skal ha flere treff i tiden framover var at flere personer prioriterer disse treffene siden disse er gjerne mere tilrettelagt.

 

Vi gjør et forsøk!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Parkeringsplassen utenfor Sande Auto klokken 20 på lørdag...

 

 

Det jeg mente med at essokickers skal ha flere treff i tiden framover var at flere personer prioriterer disse treffene siden disse er gjerne mere tilrettelagt.

 

Vi gjør et forsøk!

 

Eg kommer ;)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Det jeg mente med at essokickers skal ha flere treff i tiden framover var at flere personer prioriterer disse treffene siden disse er gjerne mere tilrettelagt.

 

Vi gjør et forsøk!

 

Men det er jo en "liten" forskjell på essokickers treffet som skal være på lørdag f.eks og det som skjer klokka 20.00 utenfor sande auto.. Essokickers har jo treff med lovlig banekjøring, komentator, kiosk osv osv.. Det som skjer på kvelden er jo et skikkelig "streetmeet" (forhåpentligvis..) Og det er jo artig det også!! (og gratis.. viss ikke du er max uheldig da!) :) Men som jeg sa, forskjellen er jo *kremt* stor?

 

Får bruke jungeltelegrafen og andre hjelpemidler for å la flest mulig få vite om det og håpe mange stiller opp!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit om mange får vite om det også...

 

Turbotrille: Kunne ikke du informert om dette på hjemmesidene deres? Har ikke helt oversikten over deres aktiviteter......

 

Imorgen er det i følge TV2 meldt 18 grader og sol, så det kan jo bli kanonbra!

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg er med på det omvendte...

Cruise fra Sande til Lagunen, eventuelt sentrum...

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

JEg vurderte faktisk å snakke med vår alles kjære onkel politi for å snakke med dem å være ærlig å si at det kommer til å bli arrangert et treff, men det er nå bare en tanke foreløpig. Det kan jo da tenkes at vi kan få litt friere tøyler!

 

Har du tatt kontakt med onkel, eller har du eventuelt tenkt å gjøre det? Bare lurer på hvordan de eventuelt stiller seg til noe slikt...

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bor på sandsli, så blir det liksom greit for meg å kjøre innom lagunen på vei til åsane. Jeg skal nok cruise den motsatte veien etterpå/senere på kvelden.

 

Ang. Onkel så har jeg ikke giddet å bry meg.

De hadde nok ikke brydd seg med noe mere enn at de kanskje hadde stukket innom både i tide og utide.

 

Jeg ble fortalt at dat faktisk var ulovlig å engasjere et slik møte på offentlig plass uten samtykke fra politi. Derfor tenkte jeg på å gjøre det.

 

Dessuten bruker Onkel dette forumet for å få bukt på svinkjøring og oppfordringer til dette!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et labert oppmøte!!!!

 

Det var jo like mange biler og folk som jeg har fingre og tær...og jeg er ikke et misfoster!!!

 

 

Det eneste oppsiget som var der må jo være den rosa accenten, den rosa civicen(enormt eksosanlegg på en 1.5l) og passat RS sin uberfete passat.

 

Hørte rykter om at det faktisk hadde vært en sierra som hadde vist hva den var god for også. Den fikk ikke jeg med meg!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår