gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det var tragiskt ja, cossi'en lå noen fete rundinger ja men fikk ikke filmet dem desverre. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 NEI! Om jeg ikke så helt feil så stod du vel der borte med den blå poloen og den røde audi cupe en. Stemmer det? Jeg fikk faktisk ikke sett cossen. Kom visst rett etter den var kjørt. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Sto parkert der ja, den audi coupen er faktisk gamle bilen min men nå er den så jævla shabby:( Var det dere som var på gå tur eller? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Måtte jo se hvilke folk som var der. Det er jo ikke masse å snakke om. Hadde håpet på at det ikke ble som det ble at vi plasserte oss noen her og noen der. Det blir litt teit. Det skader jo ikke å snakke med ukjente. Tror forresten det var BMW- bergen som stod "alene" å snakket med en kar midt på plassen der. Kjkente igjen felgene! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det blir vel gjerne sånn når det er så lite folk som kommer, så du den blå 318is som kom der som vi stod eller? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 |Men dumt er det no likevel. Den gamle bilen din... hvilke motor er det som er i den? Den lager jo fin lyd, men jeg er redd det høres verre enn det er... eller? Den kunne trengt seg en skikkelig oppussing. Litt lakk og en liten senking. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 NEi... jeg tror ikke jeg så den. Jeg kjørte rundt halv ti, så hvis den kom etter det, så så jeg den ikke. Hva med den? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det står en 2,2 5'er i den på 136hk, lager endel lyd ja. Senking og lakk kommer, den 318is som stod borte med oss må være den mest strøkne i hele bergen. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 DU hakke tilfeldigvis noen bilder av den? Dette hørtes jo bra ut, men bildene for meg som ikke har sett den. Hva er gjort med den? Hvor går den? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Den er ikke rimelig orginal med m3look, han kjører på 16'tommere nå men har 18" til den. Det er en 97model og går i fyllingsdalen. her er et dårlig bilde Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det går en compact som ligner litt på denne, men den har vel ikke "englelys". Bildet var litt mørkt, men det så jo jammen bra ut. Kommer selv fra dalen, så jeg burde jo jammen vite om denne bilen! Det er ingen kjente av deg som vil kjøpe bilen min da? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Nei det er en coupe, kjenner desverre inne noen som vil kjøpe bil nå fortiden. Hvor i dalen kommer du fra da? Vi gasset litt på vei hjem igjen og bmw'en trakk endel ifra ja, vi hadde vel litt over 170 opp løvstakken når vi ga oss, en morro tur ja. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Der er i utgangspunktet fra, men alle vennene mine kommer fra dalen. Varden og bjørge. Holdt på å smelle på vei hjem i går. Satte gassen i gulvet med teateret i fyllingen og nedover mot spektrum. Så kom det en tulling ut i rundkjøringen med oasen... (må jo ikke komme ut der når jeg kommer i nærmere hundre før rundkjøringen) så stod jeg på bremsen og lagde noen fine bremse/ABS spor i asfalten.(Vet det er tullete, men fikk en lys ide). Så sporene i morgen når jeg kjørte til jobb.... fine! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Hehe, bra det gikk bra da. Damen til han ene som satt på sa vi hadde brukte ca 5 minutter fra åsane til dalen så det er val godkjent det også. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det er jo galskap.... men jeg liker det. Var livredd for purken i går.... Heldigvis var de ikke ute. Hvor kommer du fra da? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg