Gå til innhold

Treff i Bergens området!?

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jajajajaja endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg kommer, kjører i fra skolen rundt 4 i fra Ålesund, og jeg SKAL være fremme til 21:00!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

jajajajaja endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg kommer, kjører i fra skolen rundt 4 i fra Ålesund, og jeg SKAL være fremme til 21:00!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja, bare til å lade diesel turboen maks nedover ;) Preikes!!!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke blir like trangt som forrige gang... det var jo faen ikke mulig å komme inn på det møtet på Sande....hehe

Så må ikke folk være så jævlig redd å kontakte andre.... Kanskje det kunne vært lettere å preike hvis man ligger ut navnet sitt og ikke bare "nick".....

Får se om jeg kommer, det kan kollidere litt med jobb.

Noen som skal på bilexpo.... er ikke det i helgen på Arenum?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Håper det ikke blir like trangt som forrige gang... det var jo faen ikke mulig å komme inn på det møtet på Sande....hehe

Så må ikke folk være så jævlig redd å kontakte andre.... Kanskje det kunne vært lettere å preike hvis man ligger ut navnet sitt og ikke bare "nick".....

Får se om jeg kommer, det kan kollidere litt med jobb.

Noen som skal på bilexpo.... er ikke det i helgen på Arenum?

Eg skal i Arenum, kommer i 3 tiden tror eg. Har noen kompiser som ikke er ferdig på jobb før 2! Skal du?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg skal, men jeg er ferdig på jobb klokken 15. Skal ned med bilen og sette den utenfor i håp om at noen vil kjøpe bilen min.

Kan ikke du plukke meg opp i sentrum på din vei, så slipper jeg å gå gjennom sentrum for å komme opp dit.

Nå går den for 137000,-

Kan du ikke SMS meg hvis det skulle være noe. Får ikke bruke nettet på jobb lengre.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider